بتن سخت

بتن سخت از ایده آل ترین کفپوش هایی است که برای کفسازی تمام محیط های صنعتی و پرتردد نظیر کفسازی پارکینیگ، پمپ بنزین، سوله، انبار، کارخانه جات و محیط های تفریحی و رفاهی مانند پارک ها و فرهنگسراها ایده آل می باشد. این پوشش ها متشکل از انواع مواد شیمیایی، صنعتی و رنگ دانه ها می باشد، که به روش های مختلف مانند سیستم ملاتی و خشکه پاشی اجرا می شوند.  این بتن ها را می توان در انواع رنگ های مختلف و بر روی تمام سطوح سیمانی، سنگی، بتنی و چوبی به شرط صاف و مسطح بودن آن ها می توان اجرا نمود، و از این طریق توجه متقاضیان بسیاری را به خود معطوف کرده است. قیمت بتن سخت از دیگر دلایل محبوبیت این کفپوش و یا روکش صنعتی می باشد، که سبب شده استفاده از آن در امکان مختلف علاوه بر دوام و کیفیتی که به همراه دارد، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر باشد.

از مهمترین مسائلی که در هنگام اجرای بتن سخت باید به آن توجه نمود، کیفیت و عیار بتن آماده آن می باشد، زیرا هر قدر کیفیت بتن زیرین افزایش یابد به همان میزان نیز دوام و ماندگاری این روکش صنعتی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از مهمترین مزایای استفاده از انواع بتن سخت به همراه می آورد می توان به قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، قابلیت اجرا در رنگ های مختلف و هزینه تمام شده بسیار کم و ارزان اشاره کرد، که سبب استفاده فراگیر از این محصول در تمامی محیط های آموزشی، سالن های ورزشی، پیاده رو ها، انبار های کارخانه، پارک و غیره شده است.

شرکت پارس الیس از مجرب ترین مجموعه های اجرای بتن سخت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که با استفاده از حرفه ای ترین افراد در این صنعت بهترین پروژه های اجرایی بتن سخت ، انواع کفپوش های پلیمری و سایر انواع کفپوش ها را در تمامی محیط های اداری، سازمانی، تجاری و آموزشی پیاده سازی می کند.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()