بتن ریزی کف

بتن ریزی کف به منظور زیرسازی و ایجاد یک بستر بسیار مقاوم  و مطمئن برای اجرای انواع کفپوش های صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، و می توان گفت کیفیت اجرای کفپوش های اپوکسی، پلی یورتان و یتن سخت به آن وابسته می باشد. استفاده از ماشین آلات مکانیکی مانند دستگاه مجیک و ماله پروانه ای امروزه جایگزین روش های ماله زنی قدیمی شده اند، که کیفیت بتن ریزی های کف را دوچندان کرده اند، در روش مکانیزه در ابتدا شیب بندی و قاب بندی سطح با استفاده از تراز لیزری انجام می شود، و سپس بتن با استفاده از دستگاه پمپ به روی سطح محیط مورد نظر به طور یکسان پخش می شود، که دستگاه مجیک آن را به صورت مساوی و با شیب مشخص پهن می کند، و در پایان نوبت پرداخت بتن با استفاده از دستگاه ماله پروانه به مدت 10 تا 12 ساعت می رسد، که در صورت انجام حساب شده موارد فوق یک سطح صاف و صیقلی را می توان انتظار داشت، که از مقاومت و تراکم بالای بتن برخوردار است. قیمت اجرای بتن ریزی کف نسبت به دیگر روشهای کفسازی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

از مهمترین مزایای اجرای بتن ریزی کف به روش های مکانیزه و ماشینی می توان به سرعت اجرای بالا، افزایش تراکم و مقاومت بتن، سطح نهایی کاملا صاف و بدون خلل و فرج، همبستگی و یکپارچگی سطح نهایی و در نتیجه عدم کنده شدن سطوح بتنی به مرور زمان اشاره کرد. در روش بتن ریزی کف با استفاده از دستگاه ماله پروانه هزینه های کفسازی سازه کاهش پیدا می کند، زیرا دیگر نیازی به بتن ریزی مجدد، ساب زدن و عیب یابی نمی باشد.

شرکت پارس الیس از پیشگامان اجرای انواع بتن ریزی کف ، اجرای انواع کفپوش اپوکسی و غیره به روش های مکانیزه و ماشینی می باشد، که با استفاده از کارشناسان و افراد متخصص تمامی کارهای زیربنایی و کفسازی ساختمان ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد، و قیمت اجرای بتن ریزی کف در این مجموعه نسبت به دیگر شرکت های خدماتی منصفانه تر می باشد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()