طراحی ویلا

با رشد و توسعه فعالیت های ساخت و ساز و افزایش ویلاسازی، در شهر های مختلف و یا حاشیه تهران طراحی ویلا نیز به صورت یک مبحث بسیار مهم و موثر در شرکت های مهندسی و معماری مورد توجه قرار گرفت، بطوریکه معمولا برای انجام طراحی پروژه های ویلاسازی از یک تیم متخصص جداگانه استفاده می شود، که تمرکز و تحقیق خود را در زمینه طراحی ویلا و پیاده سازی آن گذاشته اند، تا با ارائه جدیدترین و مدرن ترین ایده های طراحی ویلا جایگاه هنر مهندسی خود را ارتقاء دهند و در شمار برگزیدگان این صنعت قرار بگیرند. طراحی ویلا از بهترین و جذاب ترین پروژه های طراحی می باشد، زیرا علاوه بر آزادی عمل طراح از نظر بهینه سازی محیط، این مجموعه با تلفیق سازه و طبیعت یک محیط بکر و جذاب را برای ساکنین آن به ارمغان می آورند، که می تواند در شمار برترین ایده های مهندسی قرار بگیرد.

ترکیب و هماهنگی بین طراحی سازه و محوطه ی ویلا از مهمترین اصول طراحی می باشد، که البته در کنار آن به صورت بسیار دقیق و حرفه ای به جانمایی ساختمان، محل پارک خودرو ها، استخر، جکوزی، سوئیت سرایداری، فضای سبز، پیاده روها، آلاچیق ها و غیره پرداخته می شود، تا طراحی ویلا و محوطه آن به بهترین حالت ممکن انجام شود. تعرفه ها و هزینه های انجام  خدمات طراحی ویلا که توسط شرکت های مختلف انجام می شود، متفاوت می باشد، و معمولا بر اساس یک سری قوانین ثابت نرخ گذاری می شوند، اما با توجه به گسترش ویلاسازی و افزایش تعداد شرکت های معماری و  طراحی می توان با مقایسه و بررسی فعالیت های آن ها بهترین شرکت معماری و طراحی ویلا با ارزان ترین قیمت را انتخاب نمود.

گروه طراحی و معماری آویستا از معتبرترین و مجرب ترین شرکت های اجرای انواع طراحی نما ،  ویلا و ... با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن و مشاهده رزومه و نمونه کارهای این شرکت به راحتی می توان به آن اعتماد نمود و  از خدمات مشاوره ای کارشناسان این مجموعه استفاده نمود.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()