طراحی نما

جلوه خارجی و همین طور ه.یت آن را می توان در نمای خارجی آن مشاهده کرد، تاثیری که اجرای طراحی نما در زیبایی و جلوه ساختمان ها دارد را نمی توان نادیده گرفت، و از این رو شرکت های بسیار زیادی با این زمینه شغلی تاسیس شده اند و با ارائه طرح ها و ایده های جدید در تلاش هستند تا در این بازار رقابتی سهم بیشتری را از آن خود نمایند و اعتماد مشتریان را بدست آورند. طراحی نما یمک اصل در معرفی نوع عملکرد و کاربرد ساختمان می باشد، و این مسئله در ساختمان های تجاری و فروشگاهی از اهمیت بالاتری برخوردار است، زیرا به نحوی معرف نوع فعالیت آن مجموعه می باشد و در خاطر مشتریان باقی می ماند. متراژ و مساحت نمای ساختمان، متریال مصرفی در آن، حق الزحمه افراد و غیره از مهمترین مواردی هستند که در تعیین قیمت طراحی نما موثر می باشند.

سبک ها در طراحی نما نیز مانند دیگر طراحی ها به صورت انحصاری و یا ترکیبی با ایده های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، برای مثال در ساختمان های لوکس و گران قیمت از سبک های مدرن استفاده می شود، و از سبک سنتی در  رستوران های سنتی و فروشگاه های صنایع دستی استفاده می شود، از دیگر سبک های طراحی نما می توان به  روستیک، کلاسیک، آجر نما، کامپوزیت و چوبی اشاره کرد، که طرفداران بسیار زیادی دارد، و قیمت اجرای طراحی نما در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. از مهمترین مواردی که سبب جذاب تر شدن طراحی نما می شود، و زیبایی آن را چند برابر می کند می توان به نورپردازی، پویایی در طراحی نما، خوانایی نما و سازگاری آن با اقلیم اشاره کرد، که علاوه بر زیبایی دوام بنا را نیز چند برابر می کند.

شرکت طراحی و معماری آویستا از معتبرترین شرکت های ارائه خدمات اجرایی طراحی نمای مدرن و رومی و ... با  مناسب ترین قیمت می باشد، که دارای تعداد بسیار زیادی پروژه موفق در این زمینه می باشد، و مشاهده سوابق آن گویای هنر و تجربه این گروه طراحی می باشد.

تماس با ما

دفتر مرکزی: سید خندان، خیابان دبستان، کوچه آگاهی ،پلاک 8، طبقه 5   واحد 14

شماره تماس:      09123344492      88479045-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()