علت استفاده ی نایلون عریض :

افزایش جمعیت و محدودیت در افزایش سطح زیر بناها، افزایش عملکرد مزرعه تنها گزینه مناسب برای افزایش تولید محصولات کشاورزی است. استفاده از  نایلون های عریض که در واقع یک روش علمی اثبات شده است، در این امر کمک می کند. وزارت زراعت، معتقد است كه كاربرد مطلوب آن گامی در جهت كار درست برای دستیابی به چشم انداز كلی برای مضاعف درآمد مزرعه تا سال 2022 خواهد بود.

مزیت نایلون عریض:

از مزایای اصلی نایلون عریض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش در محصول (بیش از 20٪ ، صرفه جویی در آب (30-40٪)
  • صرفه جویی در ورودی های کشاورزی دیگرمانند مواد شیمیایی و کود های شیمیایی
  •  می توان از آن به خوبی به عنوان سیستم اصلی در دامنه اقدامات کشاورزی پایدار در داخل کشور، از باغداری استفاده کرد.
  • اجرای مؤثر آن احتمالاً منجر به افزایش تولید غلات غذایی و در نتیجه افزایش تولید ناخالص داخلی کشاورزی بیش از 4٪ خواهد شد.

نایلون عریض بدون شک ماده ای همه گیر و "ضروری" برای بشریت است اما برای بشریت دارای زیان های زیادی است. هر چه از نایلون عریض بیش تر استفاده شود نگرانی در مورد آن چه که پس از استفاده ی آن اتفاق می افتد، افزایش می یابد. نایلون عریض دارای مزیت های فراوانی است از این رو می توانیم کاربرد های زیادی از آن داشته باشیم، اما تنها عیب و نقص آن وارد نمودن زیان به محیط زیست است.

نایلون عریض به شکل های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانند با توجه به نیاز های فراوان مورد استفاده واقع شوند. از مهم ترین و رایج ترین اشکال نایلون عریض در بازار ایران، رول ها هستند که می توانند در ابعاد و عرض های مختلف دیده شوند. بسته به این که شما این نایلون ها را به چه منظور بخواهید می توانید از ابعاد مختلف آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بارز این نوع نایلون، قابلیت سفارشی بودن آن است. در برخی از موارد که شما به ابعاد خاصی از انواع نایلون شیرینگ و یا نایلون عریض نیاز دارید می توانید ابعاد دلخواه و مورد نظر خود را از شرکت دریا پلاستیک سفارش دهید.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 


 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 852
نمایش همه
علاقه مندی ها ()