نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یکی از نایلون های پر مصرف در صنعت بسته بندی محصولات مختلف می باشد. کیفیت نایلون های بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که در نتیجۀ ارتقاء تکنولوژی، محصولات بسته بندی نیز دچار تغییر و تحول شده است و تولیدکنندگان انواع نایلون شیرینگ را برای بسته بندی محصولات متنوع تولید نموده اند.

مزایای نایلون شیرینگ

مزایای نایلون شیرینگ بسیار متعدد می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. بسته بندی نایلون شیرینگ تحت دما می باشد که بر اثر اعمال دما بر روی نایلون های شیرینگ، نایلون بر روی محصولات وکیوم می شود و بدین وسیله بسته بندی کالاها صورت می گیرد. تولیدکنندگان با توجه به تنوع کالاهایی که می توانند به صورت شیرینگ بسته بندی شوند، انواع نایلون شیرینگ را در ضخامت های متفاوت تولید نموده اند تا کارایی لازم را داشته باشد. خرید نایلون شیرینگ ضخیم برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به مراقبت بیشتری دارد مناسب می باشد. همچنین برای برخی از محصولات نیز می توان از نایلون های شیرینگ نازک استفاده نمود. بنابراین هنگام خرید نایلون شیرینگ بهتر است به اهمیت کالا و ضخامت نایلون شیرینگ توجه شود.

با استفاده از نایلون شیرینگ می توان محصولات را نسبت به گرد و غبار، ضربه، ساییدگی و رطوبت محافظت نمود. بنابراین بر تعداد خریداران نایلون شیرینگ افزوده شده است.

قیمت خرید نایلون شیرینگ

قیمت خرید نایلون شیرینگ با توجه به ضخامت و کیفیت نایلون مشخص می شود که البته قیمت روز مواد اولیۀ پلاستیکی نیز بسیار مؤثر می باشد. در حال حاضر انواع نایلون شیرینگ پک در بازار عرضه می شود که با توجه به روش های مصرف به دسته بندی نایلون شیرینگ دستی، نایلون شیرینگ نیمه اتومات و نایلون شیرینگ اتومات تقسیم بندی می شود.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از فروشندگان با سابقه در عرصۀ پخش نایلون های شیرینگ پک ، استرچ پالت ها ، نایلون های حبابدار و ... در استان تهران و شهرستان ها می باشد.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 800
نمایش همه
علاقه مندی ها ()