خرید پارکت در چوب های مختلف امکان پذیر است. این چوب ها بر حسب مقاومت و میزان انعطاف در تولید پارکت مورد توجه قرار می گیرند. همه ما از سطوح صاف و یکنواخت برای خرید کفپوش چوبی استقبال می کنیم. چون چنین وضعیتی، ظاهر زیبایی را در محیط منزل ایجاد خواهد کرد.

خرید اینترنتی پارکت  را می توان در چوب سبک انجام داد. چوب سبک برای به تولید پارکت انواع مختلفی دارد.

معرفی انواع چوب برای خرید پارکت

چوب صنوبر از جمله چوب هایی است که برای تهیه پارکت مورد توجه قرار می گیرد. این چوب دارای بافت سبک می باشد. از چوب صنوبر به فراوانی برای تهیه پارکت استفاده می شود.

افرا نیز در دسته چوب های سبک با سختی متوسط قرار دارد. الیاف این چوب بسیار جمع و جور بوده و با رگه های شفاف نیز مشخص می گردد.

معرفی چوب برای خرید پارکت

چوب راش با نام اروپایی شناخته می شود و در دسته چوب های سبک قرار دارد. رنگ این چوب نیز صورتی مایل به خاکستری روشن می باشد.

چوب زبان گنجشک نیز با رنگ روشن و الیاف مستقیم شناخته  می شود. این چوب کیفیت زیادی داشته و در طیف رنگی زرد تا قهوه ای کم رنگ قرار دارد.

کاج اروپایی نیز از جمله چوب های سبک و مورد استفاده در تهیه پارکت می باشد. برای خرید پارکت لیزارد به سایت فروشگاه آنلاین رونیا مراجعه کنید. 

دورماست نیز طراحی بسیار سبکی دارد. این چوب رنگی بوده و بعد از زمان مدتی دچار تغییر رنگ خواهد شد.

برای خرید پارکت می توان رنگ قهوه ای را انتخاب کرد. چوب هایی نظیر تنباکو، توتون و ساچ در این طیف رنگی قرار می گیرند. بافت این چوب ها بسیار ریز بوده و رگه های عمیقی دارند. این چوب ها از مقاومت قابل توجهی در برابر رطوبت برخوردار هستند. از این رو از این نمونه چوب ها در صنعت قایق سازی استفاده می شود.

 بلوط نیز از نمونه چوب های فوق العاده برای خرید پارکت می باشد. این چوب نیز سازگاری لازم را با تهیه پارکت دارد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()