پانل دیواری چوبی به عنوان یک دیوارپوش پرطرفدار مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید طراحی دکوراسیون با چوب به عنوان یکی از گزینه های دیزاین مدرن مورد توجه قرار می گیرد. از این رو بیشتر افراد تمایل دارند از این نوع طراحی در محیط منزل خود کمک بگیرند. چوب ها عایق گرمایی خوبی هستند و حفاظت خوبی نیز در برابر صدا ایجاد می کنند.

نقش عایق حرارتی و صوتی بودن این دیوارپوش، سبب اهمیت آن در دکوراسیون منزل شده است. تعمیر و تعویض این دیوارپوش نیز به مراتب راحت تر انجام می گیرد. اگر سطح این پانل دیواری دچار آسیب شود، می توان از سنباده برای اصلاح مجدد آن کمک گرفت. برای  نصب دیوار پوش به سایت مراجعه نمایید.

زیبایی نیز استفاده از دیوارپوش چوبی را دو چندان می کند. پانل های چوبی بسیار زیبا هستند و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می شوند. این هماهنگی به گونه ای است که بیشتر افراد تمایل دارند از این بافت نرم در تمام دیوارهای منزل استفاده کنند.

توجه داشته باشید که این نوع دیوارپوش از استحکام لازم در برابر آب برخوردار نیست. به همین خاطر نباید آن را به شیوه مستقیم با آب شست و شو داد. این موضوع پوسیدگی و نابودی بافت چوب را به دنبال دارد.

چوب هایی که برای پانل دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، باید رطوبت داشته باشند. حال آن که در بسیاری از موارد دیوارپوش چوبی به دلیل قرارگیری در معرض تهویه مطبوع، رطوبت خود را از دست می دهد. از دست دادن این رطوبت می تواند بافت چوب را شکننده و بسیار حساس کند. برای سفارش خرید دیوارپوش طرح چوب به سایت فروشگاه آنلاین رونیا مراجعه نمایید. 

دیوارپوش MDF چگونه تهیه می شود؟

MDFها نیز از جمله محصولاتی هستند که به شکل کامپوزیتی تهیه می شوند و به عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرند. این ترکیب در نتیجه اتصال الیاف چوبی کوچک در طی پروسه فشار و گرما تهیه و تولید می شود.

MDFها بسیار ارزان می باشند و قابلیت بهره مندی از رنگ آمیزی را دارند.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()