ماشین آلات مورد استفاده در تولیدی لباس بچه گانه

ماشین آلات مختلف برای تولیدی های لباس بچه گانه ، یکی از عوامل مهم و ضروری برای یک تولیدی است. این عامل با توجه به بزرگی تولیدی و گستردگی تولیدات آن تعیین می شود که بر کیفیت و سرعت کار و همچنین هزینه های تولیدی تاثیر به سزایی دارد.

یکی از مهمترین لوازم تولیدی، چرخ خیاطی است که دارای انواع مختلفی بوده و با توجه به حرفه ای بودن تولیدی در کارگاه های تولید لباس و پوشاک کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع چرخ های صنعتی ضروری برای تولیدی لباس بچه گانه می توان به این موارد اشاره کرد؛

چرخ راسته دوز که برای انواع دوخت به صورت مستقیم و راسته کاربرد دارد و دارای سرعت بالایی می باشد. این چرخ برای هر کارگاه خیاطی لازم است. چرخ پس دوز نیز یکی دیگر از انواع چرخ خیاطی می باشد که به منظور تا زدن لبه های لباس مورد استفاده قرار می گیرد. چرخ دو سوزن دو ماکو نیز برای دوخت دو ردیف به طور موازی استفاده می شود. چرخ های دیگر مانند دکمه دوز، بانتو، الیک، دوپایه و... نیز وجود دارند که برای کارگاه های تولیدی لباس مختلف به کار می روند.

یکی دیگر از تجهیزاتی که در تولیدی های لباس و پوشاک بچه مانند ایران نوین مورد استفاده قرار می گیرد، لوازم مختلف برای برش پارچه است. این لوازم ممکن است به صورت قیچی دستی، قیچی برقی، ماشین برش متحرک و ثابت و یا ماشین برش قالبی باشد. همچنین برای برش پارچه نیاز به میز برش است که پارچه به صورت تک لایه و یا چند لایه بر روی میز برش می خورد.

یکی از لوازم اصلی که در تولیدی ایرن نوین برای شکل دادن به طرح و مدل لباس از آن استفاده می کنند، اتو است. اتو بخار و اتو پرس از انواع دستگاه اتو می باشد که وجود آن برای هر تولیدی لازم است.

دستگاه های دیگری مانند پانچ دکمه، چاپ پرسی که برای چاپ انواع شکل ها بر روی لباس از آن استفاده می کنند، نوار دوز، سردوز یا زیگزال و... در کارگاه های خیاطی وجود دارند.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1979
نمایش همه
علاقه مندی ها ()