ویژگی پارچه در تولیدی لباس بچه

یکی از عواملی که در شرکت های تولیدی لباس بچه از اهمیت بالایی برخوردار است، پارچه می باشد. جنس پارچه، رنگ و نقش و همچنین مدل و طرح آن برای تولیدکنندگان پوشاک کودکان مورد توجه است. علاوه بر این دوخت لباس دخترانه و یا پسرانه نیز در انتخاب نوع و طرح پارچه موثر است.

در رابطه با جنس پارچه باید گفت که الیاف پارچه ها به طور کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. استفاده از الیاف های طبیعی مانند پنبه و کتان برای کودکان مناسب تر است. این نوع الیاف و به خصوص پنبه حرارت بدن را به بیرون منتقل می کند و در نتیجه بدن را خنک نگه می دارد. پارچه های پنبه ای به پارچه نخی معروف هستند.

پارچه لباس کودک باید هوا را به راحتی از خود عبور داده و همچنین در برابر شستشوی زیاد، بازی کودکان و تحرک آنها مقاوم باشد. پارچه ها با الیاف مصنوعی پس شستشو مقاومت خود را از دست داده و پوسته پوسته می شوند.

رنگ و نقش پارچه در روحیه کودکان بسیار موثر است. از رنگ های تیره می توان برای تزیینات لباس یا گلدوزی و تکه دوزی بر روی لباس استفاده کرد. همچنین بهتر است از رنگ های تند و شاد برای تولید لباس کودک زیاد استفاده نکرد زیرا باعث خسته شدن کودک می شود. برای رنگ پارچه لباس کودکان می توان از رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کرد. علاوه بر این پارچه هایی با نقش راه راه، خال دار، گلدار و نقش های عروسکی و... برای کودکان مناسب تر است.

در تولیدی لباس بچه ایران نوین ، مدل و طرح لباس با توجه به سن کودک ،انتخاب می شود. مدل های ساده برای کودکان بسیار مناسب است. به دلیل تحرک زیاد کودکان بهتر است برای آنها از لباس های راحت و گشاد استفاده کرد تا تحرکات آنها به راحتی انجام شود. همچنین برای کودکانی که به تازگی می توانند لباس خود را بدون کمک دیگران بپوشند، از انواع لباس بچه گانه استفاده کرد که پوشیدن و درآوردن آن آسان است.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()