عوامل موثر بر تولید و پخش لباس بچه

به منظور احداث یک تولیدی یا کارگاه برای تولید و پخش لباس های بچه ، عوامل متعددی موثر هستند. این عوامل عبارت هستند از؛ مواد اولیه، فناوری، انرژی، نیروی کار و تامین سرمایه. کیفیت بالا و اهمیت به هر کدام از این عوامل باعث راندمان بالای محصول نهایی تولید شده و افزایش فروش محصول می شود.

مواد اولیه؛ مهمترین مواد اولیه برای تولیدی های لباس بچه، پارچه های با کیفیت از الیاف طبیعی مانند پنبه و یا کتان است. مواد اولیه حدود 50 درصد از سهم ارزش تولیدات را به خود اختصاص داده است. این بدان معناست که 50 درصد از هزینه تمام شده محصولات پوشاک را مواد اولیه تشکیل می دهد. بنابراین قیمت و کیفیت این مواد اولیه بر روی محصول نهایی تاثیر بسزایی دارد.

انرژی؛ برای احداث تولیدی بایستی به میزان مصرف انرژی که به وسیله کارکنان و همچنین دستگاه های تولید کننده پوشاک استفاده می شود، دقت کرد. میزان مصرف انرژی های مختلف مانند برق، گاز و... می تواند بر روی قیمت محصول تولید شده تاثیر بگذارد.

فناوری؛ به منظور توسعه روند کار کارخانه ها و کارگاه های تولیدی پوشاک، رشد فناوری و تکنولوژی در موارد مختلف مانند دستگاه ها و ماشین آلات تولید پوشاک، از اهمیت بالایی برخوردار است. دسترسی به تکنولوژی های پیشرفته در زمینه تولید پوشاک در تولید محصول با کیفیت تاثیر بسیاری دارد. استفاده از ماشین های برش اتوماتیک، ماشین های دوخت تخصصی و... باعث افزایش راندمان تولید و همچنین بالا رفتن سرعت تولید می شود.

نیروی کار؛ یکی از مسائل مهم در تولید و پخش لباس بچه، استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص است. این نیروی کار بایستی در کار خود مهارت داشته و تفاوت های موجود در دوخت و طراحی لباس کودک و بزرگسال را تشخیص دهد. تحصیلات در رشته تخصصی طراحی دوخت و خیاطی ،در نوع عملکرد کارکنان تولیدی می تواند موثر باشد. به هر حال کارکنان بایستی آموزش های لازم برای کار در تولیدی لباس بچه را فرا گرفته باشند.

تامین سرمایه؛ این عامل در احداث تولیدی برای دوخت انواع لباس بچه گانه از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود تسهیلات و وام های بانکی برای برپایی یک کارگاه تولیدی و کمک به بالا رفتن شاخص تولید داخلی، می تواند سرمایه لازم برای احداث را تامین کند. تولیدی لباس بچه گانه ایران نوین ،یکی از برترین تولید کنندگان پوشاک بچه گانه می باشد.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()