پوستر کاغذ دیواری از سبک های جذاب دیوارپوش کاغذ دیواری می باشد که برای امور دکوراسیون داخلی بر روی دیوار چسبانده می شوند. خرید پوستر کاغذ دیواری با توجه به جدید بودن سبک چاپ، طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است چون شامل طرح های متنوعی از تصاویر جذاب و ناب الهام گرفته از طبیت و پیرامون می باشد. اگر برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه های پخش پوستر کاغذ دیواری مراجعه کرده باشید، طبیعتاً برای انتخاب طرح مورد دلخواه خود، فروشنده به شما انواع آلبوم پوستر کاغذ دیواری نشان می دهد و در نهایت از میان آنها مناسب ترین پوستر کاغذ دیواری را برای دیزاین دکوراسیون انتخاب می کنید. برای اطلاع از هزینه خرید پوستر کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

انواع پوستر کاغذ دیواری PVC

در بازار انواع پوستر کاغذ دیواری PVC و نانو عرضه می شود که قابل شستشو می باشد و به راحتی می توان با استفاده از دستمال مرطوب سطوح پوستر دیواری را از گرد و خاک، لکه و کثیفی از بین برد و تمیز نمود. استحکام بالا در برابر پاره شدن و ثبات رنگ و طرح نیز از دیگر مزایای پوستر کاغذ دیواری پی وی سی می باشد که محبوبیت پوستر دیواری را بیشتر نموده است. به همین دلیل چاپ پوستر کاغذ دیواری پی وی سی توسط ماشین آلات چاپ دیجیتال صورت می گیرد و باعث افزایش کیفیت چاپ پوستر کاغذ دیواری می شود.

لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل نیز می توانند متناسب با صنف کاری خود، خرید پوستر کاغذ دیواری مشاغل را انجام دهند و یا متناسب با حرفۀ خود خرید پوستر دیواری سفارشی با طرح دلخواه خود را داشته باشید. در ضمن قیمت پوستر کاغذ دیواری ارزان و بسیار مقرون به صرفه می باشد.برای خرید پوستر دیواری حیوانات به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می کند و برای جلب رضایت مشتریان فروش پوستر کاغذ دیواری سفارشی را نیز با قیمت مناسب انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()