نکات استفاده از نایلون شیرینگ:

اگر می خواهید از رول نایلون شیرینگ استفاده کنید در صورت خریداری آن، این پلاستیک را دور از دسترس نور خورشید نگهداری کنید زیرا با وجود مقاومت این رول ها باز هم در برابر نور آسیب پذیری دارند. این رول ها را سعی کنید در طولانی مدت نگه داری و انبار نکنید به علت اینکه تغییر شکل داده و خوب به محصول نمی چسبند و اگر قصد نگهداری آن را دارید به صورت افقی آن ها را بچینید. هم چنین نایلون های شیرینگ را به دور از هر گونه رطوبتی قرار دهید زیرا رول مقوایی داخل آن ها خراب و در نتیجه رول ها روی یکدیگر تا خورده و شکل اولیه ی آن ها تخریب می شود.

روش استفاده از نایلون شیرینگ:

برای استفاده از نایلون شیرینگ ۳ روش وجود دارد:

اولین روش استفاده از نایلون های شیرینگ به صورت دستی می باشد. در این روش دستگاهی وجود دارد به نام شیرینگ پرتابل که مانند سشوار های خانگی است. این دستگاه ها یا برای کار های خانگی و تولیدی های کوچک و یا برای قطعات بزرگی که داخل تونل و کابین دستگاه های شیرینگ پک اندازه نمی شوند کاربرد دارند.

استفاده به صورت نیمه اتوماتیک نیز از روش های استفاده از نایلون های شیرینگ می باشد. در این روش با استفاده از کابین دستگاه شیرینگ محصولاتی که در تعداد کمی تولید می شوند را وکیوم می کنند.

در نهایت روش تمام اتوماتیک است که در این روش به وسیله ی تونل دستگاه شیرینگ محصولاتی که در تیراژ بالا توسط کارخانجات و تولیدی های بزرگ ساخته می شوند را عایق بندی خواهند کرد.

دستگاه های نایلون های شیرینگ در ابعاد مختلفی بر اساس نوع محصولات و سایز آن ها وجود دارد که می توان بر اساس نوع دستگاه و نوع محصولات نایلون شیرینگ مناسب را نیز انتخاب نمود. اساس کار دستگاه به این شکل است که با قرار دادن رول های شیرینگ به دور محصولات، حرارتی متغیر بر اساس نوع نایلون به آن ها عرضه شده که باعث می شود نایلون ها روی محصولات به گونه ای صاف و یکدست و یک پارچه چسبیده و وکیوم شوند. بعد از آن به زودی با دادن هوای سرد به پلاستیک آن را سرد کرده و محکم می کنند و این گونه محصول مورد نظر در هر شرایطی می تواند محافظت شود. برای خرید انواع پلاستیک ضربه گیر ، نایلون شیرینگ و سایر محصولات بسته بندی با کارشناسان ما در پلاست سبز تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()