نحوه بسته بندی با نایلون شیرینک:

برای اطلاع از چگونگی استفاده از انواع مختلف نایلون شیرینک و چگونگی بسته بندی کردن و اندازه گرفتن نایلون شیرینک می توانید این متن را بخوانید.

برای بسته بندی محصولی ابتدا باید مشخص شود که محصول از چه نوعی است و نوع بسته بندی محصولتان را باید مشخص کنید. نوع بسته بندی از این نظر که می خواهید محصولتان کاملا توسط نایلون احاطه شود یا فقط بعضی قسمت های آن را در بر بگیرد. مثلا برای بسته بندی بطری های نوشیدنی آن ها را از پهنا داخل دستگاه شیرینگ پک می گذارند و محصول به صورت لوله ای بسته بندی می شود. اگر محصولات از پهنا داخل دستگاه قرار بگیرند و مانند لوله ای بسته بندی انجام شود فقط دو ناحیه در محصول به صورت خالی باقی می ماند که خود دارای جنبه های مثبتی است. ولی اگر محصول را ازپهنا قرار ندهیم از زیبایی بسته بندی حتما کم خواهد شد.

نحوه ی اندازه گیری نایلون شیرینک:

در مطالب بالا خلاصه بر این شد که محصول را باید از پهنا داخل دستگاه قرار دهیم تا زیبایی کار و همچنین نحوه ی صحیح انجام کار حفظ شود. بعد از اطلاع از این موضوع باید عرض نایلونی که نیاز داریم را اندازه گیری کنیم. برای اندازه گیری محصول دانستن سه کمیت عرض، ارتفاع و پهنای محصول لازم است. مثلا مکعبی را در نظر بگیرید. اگر این مکعب دارای پهنا یا همان طول ۸۰ سانتی متر و عرض ۵۰ و ارتفاع ۳۰ سانتی متر باشد باید بدانیم که محصول از طرف پهنای ۸۰ سانتی متری وارد دستگاه شده و برای اندازه گیری نایلون شیرینک نیز باید طول محصول یا همان پهنای ۸۰ سانتی متری را با ارتفاع آن جمع کرده و حاصل آن را به دست آوریم. در اینجا حاصل ۱۱۰ سانتی متر می شود. این ۱۱۰ سانتی متر همان اندازه ی نایلون شیرینک است که باید برای بسته بندی از رول جدا کنیم تا محصول را در بر بگیرد. شرکت سبز پلاست ارائه دهنده انواع نایلون شیرینک می باشد.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()