نکاتی پیرامون نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار از مواد پلاستیکی و نایلکسی است. این نایلون ها مانند نایلون شیرینگ از جنس پلی اتیلن می باشند. نایلون های حبابدار به علت حباب های ریز و درشتی که در انواعشان وجود دارد خاصیت ضربه گیری را به خود گرفته اند و در میان اشیاء شکننده و حساس از آن ها استفاده می شود. این نایلون ها کاربرد های بسیاری دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

کاربرد نایلون حبابدار:

این نایلون ها در صنایع و اصناف تولیدات فرآورده های چوبی برای محافظت از کالا هایی مانند میز، مبل، کمد های چوبی و ... کاربرد دارد.

در خودرو سازی و قطعات خودرو می توان نمونه هایی از این نایلون ها را برای روکش های صندلی، فرمان ماشین و هر چیز دیگری مشاهده کرد.

تولید لوازم خانگی نیز برای محافظت از آن ها از نایلون های حبابدار استفاده می کند.

صنایعی مانند کارخانجات تولید شیشه و همچنین برش شیشه ها از نایلون حبابدار استفاده می کنند.

در کارخانه های تولید قطعات کامپیوتری و مراکز پخش آن ها قطعات را داخل کیسه های حبابدار می گذارند زیرا این قطعات بسیار حساس بوده و در صورت خراش نیز ممکن است قسمتی از آن ها از کار بیفتد.

در صنایع کابینت سازی نیز استفاده از نایلون حبابدار دیده می شود.

در کارخانجات تولید ظروف های چینی، شیشه  و هر آن چه که با ضربه ای کوچک می توانند به سرعت آسیب ببینند نیز استفاده می کنند.

کاربرد های خانگی نایلون حبابدار:

از کاربرد های معمولی و خانگی نایلون حبابدار استفاده از آن ها در حمل و نقل وسایل خانه هنگام اسباب کشی می باشد.

از موارد استفاده ی جالب نایلون حبابدار استفاده برای بازی است که با فشار دادن حباب ها لذت زاید الوصفی دست خواهد داد. همچنین بعضی از طراحان دکوراسیون از این نایلون ها برای دکور های منازل به طرز جالبی استفاده می کنند.

همانطور که خواندید علت استفاده در صنایع مختلف از این حباب ها، جنس محکم و مقاومت بالای آن ها، پیوستگی و عدم پاره شدنشان، این نایلون ها را به ابزاری جهت ضربه گیری و محافظ مبدل کرده است. شما می توانید به منظور خرید انواع کیسه نایلون حبابدار به وب سایت سبز پلاست مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()