طرح توجیهی اختصاص به پروژۀ کاری خاصی ندارد و تمام صنایع مختلف می توانند از خدمات طرح ریزی شرکت های ارائه دهندۀ طرح توجیهی استفاده نمایند. برای برنامه ریزی و تهیه گزارشات طرح توجیهی نیاز به صرف زمان و هزینه است که می توانید از تجربیات شرکت های مشاور فنی اقتصادی طرح های توجیهی استفاده نمائید.

مزایای خدمات طرح توجیهی

عموماً بنگاه های اقتصادی مختلف برای اینکه بتوانند پروژه هایی که در دست کار دارند را به درستی اجرا کنند، نیاز به بررسی تمام جوانب و مراحل اجرای پروژه دارند که مستلزم صرف زمان می باشد. به همین منظور برای صرفه جویی در زمان و هزینه، بهتر است از خدمات حرفه ای شرکت های مشاور ارائه طرح توجیهی استفاده نمائید که متناسب با نوع پروژه، هدف اجرای طرح و میزان سرمایه و مسائلی از این قبیل به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته می شود و میزان ریسک و پیامدهای اجرای پروژه را برآورد می نماید.برای درخواست انواع طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

هزینۀ طرح توجیهی

مسائل متعددی در ارائه خدمات طرح توجیهی تأثیر گذار می باشد که پس از بررسی دقیق تمام جوانب می توان هزینۀ طرح توجیهی را مشخص نمود. ابعاد متعددی چون موضوع سرمایه گذاری، نیاز بازار، حجم پروژه، درصد ریسک های احتمال پروژه، میزان و مطالعات امکان سنجی اجرای پروژه، اهداف اجرای پروژه و غیره در تعیین میزان موفقیت پروژه مؤثر می باشند.

ارائه طرح توجیهی برای دریافت تسهیلات، جذب سرمایه گذار، برای گرفتن زمین از منابع طبیعی جهت امور کشاورزی، آخذ مجوز و غیره صورت می پذیرد. بنابراین شرکت های ارائه دهندۀ طرح های امکان سنجی در صدد برآورد میزان ریسک انجام پروژه های مختلف نیز می باشند.برای اطلاع از خدمات اجرای طرح توجیهی الیاف کربن به سایت مراجعه نمایید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا با هدف رشد فنی و اقتصادی بنگاه های اقتصادی کشور، با استخدام پرسنل متخصص و تحصیلکرده از دانشگاه های معتبر، با ارائه طرح توجیهی امکان سنجی، پروژه های متعددی را به نتایج درخشان رسانده اند.

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک   info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()