ویدئو پروژکتور ها برای ارائه ی فیلم و عکس و مطالب اسلاید شده و ... بر روی پرده و یا دیوار استفاده می شوند. با رشد تکنولوژی و پیشرفت فناوری های جدید در سال های اخیر، در بسیاری از کلاس های درس از ویدئو پروژکتورها استفاده می شود و به کمک این دستگاه ها به انتقال مفاهیم درسی می پردازند. علاوه بر این کارمندان و مدیران از ویدئو پروژکتور برای توضیح بیشتر و درک بهتر پروژه ها و فرایند های کاری خود استفاده می کنند و در این زمینه موفق نیز هستند.برای خرید انواع ویدئو پروژکتور های باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

آگاهی از تاریخچه ی ویدئو پروژکتور

 اولین بار در سال 1897 فردی به نام فرانسیس جنکینز  ویدئو پروژکتور  را اختراع نمود. دستگاهی که او ابداع نموده بود، می توانست تصاویر را با سرعتی در حدود یک بیست و چهارم ثانیه نمایش بدهد. فرانسیس یک حامی مالی داشت که حامی مالی او اختراع اش را به سالن های نمایش سینما و تئاتر واگذار نموده بود و همین عامل باعث شده  بود که تا مدت ها اختراع او به اسم  ادیسون ویتاسکوپ نامگذاری شود. در ابتدای اختراع ویدئو پروژکتور از آن برای ارائه ی تصاویر و فیلم و ... استفاده می شده است اما بعد ها این دستگاه به نام های دیتا پروژکتور، دیتا پروجکشن، پروجکشن و ... تغییر نام داده است و گاهی نیز با نام هایی همچون مالتی مدیا شناخته می شود.

به طور کلی ویدئو پروژکتورها به دستگاه هایی گفته می شود که تصاویر و فیلم و صدا و فایل ها را از لپ تاپ و یا کامپیوتر دریافت می کنند  و با بزرگنمایی بر روی دیوار به نمایش در می آورند و دارای کاربرد های وسیعی در حوزه های مختلف هستند. ویدئو پروژکتورها در موارد آموزشی، اداری، بازاریابی، تفریحی، سرگرمی و ... استفاده می شوند و مخاطبان خاص خود را دارند.

برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه نمایید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()