یکی از انواع ویدئو پروژکتورها، ویدئو پروژکتور های خانگی است  که از شدت روشنایی 2000 تا 2500 لومن برخوردار هستند. بیشترین کاربرد این ویدئو پروژکتورها  در اتاق های نشیمن است که برای تماشای فیلم و سریال و یا برای اتصال به کنسول های بازی و انجام بازی های رایانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. ویدئو پروژکتورهای خانگی قیمت مناسبی دارند و از کیفیت تصاویر مطلوبی برخوردارند و برای محیط خانه می توانند بهترین گزینه باشند.برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور خانگی
در هنگام استفاده از این ویدئو پروژکتورها می توان نور محیط را به راحتی تنظیم نمود و از کیفیت مطلوب تصاویر آن بهره برد. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور خانگی کنتراست بالای آن است.
هرچه کنتراست ویدئو ‌پروژکتور بالاتر باشد کیفیت تصاویر ارائه شده توسط آن بیشتر خواهد بود.
بسیاری  از افراد می‌خواهند که فیلم یا سریال ها را با تصویر بسیار بزرگ در داخل منزل خود ببیند. معمولا تلویزیون‌ ها تا سایز ۵۵ اینچ قیمت مناسبی  دارند،  اما اگر خواسته باشید این تصاویر را در سایز بالاتر از ۵۵ اینچ مشاهده کنید، این تلویزیون ها  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند و  باید حتماً از ویدئو پروژکتورهای خانگی استفاده کنید.
ویدئو پروژکتورهای خانگی از سیستم خنک کننده عالی بهره مند هستند که این سیستم خنک کننده صدایی ندارد و در هنگام تماشای فیلم می توانید به راحتی  از آن استفاده کنید.
همچنین در مورد کیفیت تصاویر ارائه شده توسط ویدئو پروژکتور خانگی می‌توان گفت که این کیفیت فول اچ دی است و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت ویدئو پروژکتورها در کنار کاربرد های اداری و آموزشی بی نظیرشان، می توانند در محیط خانه نیز مورد استفاده قرار بگیرند و فضایی شبیه به یک سینمای خانگی را فراهم آورند و جنبه ی تفریحی و سرگرمی داشته باشند.برای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه کنید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()