با گذشت زمان ویدئو پروژکتور ها تغییرات چشمگیری پیدا کردند و می‌توان گفت موثر و کاربردی تر شده و امکانات بیشتری نیز به آن ها اضافه شده که  در این  مورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-  توسعه سیگنال‌های ورودی که بر روی ویدئو پروژکتورها قابل پخش هستند.

2- اضافه شدن پورت lan که این پورت  امکان دسترسی ویدئو پروژکتور به  شبکه را فراهم می کند و می‌توان ویدئو پروژکتورها را از با  استفاده از درگاه lan در  شبکه کنترل کرد.

3-  قابلیت فلش مموری

4- افزایش رزولوشن دستگاه های ویدیو

5- افزایش پورت های ورودی و خروجی از جمله پورت HDMI

6- همچنین پروژکتورهای جدید هوشمند هستند.

 7- از قابلیت پخش تصاویر سه بعدی بهره‌مند هستند.

8-  ساخت پروژکتور های  وای فای دار هم در واقع جزو مزایایی است که به ویدئو پروژکتور ها افزوده شده است.برای خرید و فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.
کاربرد ویدئو پروژکتور ها
ویدئو پروژکتور ها دارای کاربرد های مختلفی هستند و  از امکانات و مزایای بی نظیری برخوردارند. از این دستگاه‌ ها می‌توان در مواردی همچون کارگاه های آموزشی، کلاس های تدریس، مراکز و موسسات علمی آموزشی، دانشگاه‌ ها، مدارس، سایت‌ های کامپیوتر و ... استفاده نمود.
همچنین از دیگر کاربرد های ویدئو پروژکتور می توان به استفاده خانگی برای تفریحات و  سرگرمی یا استفاده از ویدئو پروژکتورهای پرتابل یا قابل حمل برای معرفی محصولات و خدمات و همچنین استفاده از آن ها در مراکز نظامی، دولتی، عملیاتی، تحقیقاتی، پژوهشی و ... اشاره کرد.
ویدئو پروژکتورها  قبلا جزو وسایل گران قیمت و لوکس محسوب می شدند و مراکز و موسسات خاصی از آن استفاده می نمود اما امروزه به دلیل گسترش و  کاربرد های مختلف، به فراوانی یافت می شوند. ویدئو پروژکتورها جزو وسایلی هستند که در فرایند آموزش و درک مفاهیم بسیار تاثیر گذار هستند و می تواند به افراد در مسائل مختلف کمک کند.برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل  از طریق لینک به سایت فروشگاه نی زا کالا مراجعه کنید.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()