خودروی جک J5 را شما می توانید زمان فروش اقساطی کرمان موتور خریداری کنید. این خودرو یکی از بهترین خودروهای تولیدی شرکت خودروساز کرمان موتور به شمار می رود که بسیاری از افراد آن را به عنوان برگ بنده این شرکت می شناسند. این مدل از خودروهای جک را به عنوان صندوقدار و سدان هم می شناسند که در دو مدل دستی و یا اتوماتیک می توانید آن را خریداری نمایید. خریدارانی که می خواهند زمان فروش اقساطی کرمان موتور یکی از بهترین خودروهای این شرکت را خریداری کنند بدون شک این خودرو برای آنها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشید. بیشتر افرادی که به این خودرو علاقه دارند ترجیح می دهند که نوع دنده اتوماتیک آن را خریداری کنند، چرا که بسیار آپشن های بیشتری دارد. برای فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروش اقساطی کرمان موتور برای جک J5 :

موتور این خودرو 1834 سی سی می باشد و قدرت آن 140 اسب بخار است که این نشانگر موتور با کیفیت خودرو می باشد. سرعت آن تا 175 کیلومتر می رود و تمامی استانداردهای تولیدی را دارد. مصرف سوخت آن بسیار به صرفه می باشد و مشا چه در جاده و چه در شهر می تواند از آن با کمترین میزان مصرف بنزین استفاده نمایید. چراغ های هالوژنی، سیستم خودکار تهویه مطبوع، روکش چرمی صندلی ها و ... از جمله مهمترین ویژگی های این خودرو به شمار می رود و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد.

شما برای خرید خودرو جک به صورت قسطی باید نیمی از مبلغ خرید نقدی آن را به صورت پیش پرداخت به نمایندگی ارائه دهید و نیمی دیگر از آن را هم به صورت اقساط پرداخت کنید. دقت داشته باشید که باید اقساط تان را دقیقا در زمان مشخص شده پرداخت نمایید تا بتوانید در کمترین زمان سند شش دانگ خود را بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()