شما می توانید زمانی که فروش اقساطی کرمان موتور آغاز می شود خودروهای مورد نظر خود را از این شرکت خودروساز به وسیله نمایندگی هایی که دارد خریداری نمایید. شما باید برای خرید قسطی خودروهای کرمان موتور با شرایط آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی خودروهای مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع خودروهایی که این شرکت تولید می کند مانند لیفان و جک می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارد. بر همین اساس تولید آنها هم روز به روز افزایش پیدا کرده است. شرایطی که برای فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور وجود دارد بسیار آسان می باشد و به همین دلیل هر فردی می تواند با رعایت کردن آن شرایط خودروی مورد نظر خود را از این شرکت خودروساز خریداری کند.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور  چگونه است ؟

برخی از مهمترین شرایطی که شرکت کرمان موتور برای فروش اقساطی خودروهای خود می گذارد و باید شما با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما تنها 3 دانگ از خودرو را می توانید به نام خود بزنید، و سه دانگ دیگر آن در اختیار شرکت باقی می ماند تا قسط آخر را که پرداخت کردید می توانید شش دانگ خودرو را به نام خود بزنید.
  2. بیمه بدنه زمانی که می خواهید خودرو را دریافت کنید اجباری نمی باشد. ولی بهتر است بعد از خرید آن را بیمه کنید.
  3. زمانی که پیش پرداخت را ارائه دهید می توانید خودرو را تحویل بگیرید. در واقع باید بدانید قبل از تحویل دادن خودرو شما هیچ پرداختی نخواهید داشت.
  4. شما باید به نام خودتان دسته چک داشته باشید، اگر دسته چکی شما به نام خود نداشته باشید به هیچ عنوان نمی توانید از چک فرد دیگری استفاده کنید.

5. گردش 3 ماهه حساب جاری تان را باید به نمایندگی تحویل دهید تا از پرداخت اقساط شما اطمینان به دست آورد.  

برای اطلاع از فروش اقساطی انواع بهترین خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()