بسیاری از افراد زمانی که فروش اقساطی سایپا آغاز می شود، می توانند اقدام به خرید یکی از خودروهای مورد نظر خود نمایند. شرکت خودروساز سایپا از سال 1344 به وسیله همکاری کردن با یک شرکت فرانسوی خط تولید خود را گسترش داد و اولین خودرویی که این شرکت تولید نمود ژیان بود. از آنجایی که امروزه استقبال بسیار زیادی از فروش اقساطی محصولات سایپا می شود تولید خودروهای سایپا هرساله بسیار افزایش پیدا می کند. شما برای خرید یکی از خودروهای سایپا باید با شرایط خرید آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید به آسانی خودروی خود را خریداری کنید.

شرایط فروش اقساطی سایپا  چیست ؟

شما برای خرید یکی از خودروهای شرکت خودروساز سایپا به صورت قسطی باید با شرایط خرید آن آشنایی داشته باشید که این شرایط عبارت می باشد از :

  1. شما باید 50 درصد مبلغ خودرو را به صورت پیش قسط پرداخت کنید و مابقی آن به صورت قسطی در ماه های مشخص شده و مبلغی که نمایندگی تعیین می کند را هم باید پرداخت نمایید.
  2. سه دانگ خودرو در اختیار نمایندگی باقی می ماند تا شما تمامی قسط های خود را پرداخت کنید، در واقع زمانی که آخرین قسط را پرداخت کردید می توانید سند کامل خودرو را هم دریافت کنید.
  3. شما پیش از اینکه مبلغ پیش قسط را پرداخت نکنید نمی توانید ماشین را تحویل بگیرید. ولی به محض اینکه مبلغ را واریز کنید خودرو به شما تحویل داده می شود.
  4. برای اینکه سند خودرو را به نام خود بزنید باید تمامی مدارکی که نمایندگی از شما درخواست می کند را زمان خرید ارائه دهید.
  5. مدارک سکونتی یکی از مهمترین مدارکی می باشد که شما برای انتقال سند و تعویض پلاک باید به نمایندگی سایپا تحویل دهید.

6. باید دسته چک داشته باشید و دسته چک هم تنها به نام خودتان باشد تا نمایندگی آن را بپذیرد. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1054
نمایش همه
علاقه مندی ها ()