خودروی 207 یکی از خودروهای تولید شده شرکت خودروساز ایران خودرو می باشد که شما می توانید زمان فروش اقساطی ایران خودرو آن  را خریداری کنید. در حال حاضر می توانیم بگوییم که خودروی 207 یکی از محبوب ترین و بهترین مدل های متنوع پژو در کشور ایران می باشد. طراحی که برای این خودرو انجام شده است بر اساس تکنولوژی های به روز دنیا می باشد و از آنجایی که مصرف سوخت آن پایین است شما می توانید آن را خریداری کنید. به تازگی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو برای 207 صندوقدار آغاز شده است و مشتریان بسیار زیاد را جذب خود نموده است. دنده ای که در این خودرو به کار می رود دستی و اتوماتیک می باشد. بنابراین شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید خریداری کنید. البته که باید بدانید قیمت آنها متنوع می باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو برای پژو 207

قیمت این خودرو از آنجایی که بسیار مناسب می باشد افراد زیادی اقدام به خرید آن می نمایند، همچنین باید بدانید مصرف سوخت پایین آن هم یکی از دلایل دیگری می باشد که افراد به این خودرو علاقه زیادی پیدا کرده اند. قرت موتوری این خودرو بسیار بالا است و به همین دلیل با تمامی استانداردهای به روز اروپا هماهنگی های لازم را دارد.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

ظاهر این خودرو جوان پسند می باشد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که سن کمتری دارند این خودرو را خریداری می کنند. در واقع شرایطی که برای پرداخت اقساط این ماشین وجود دارد برای جوان ها بسیار آسان تر می باشد، به همین دلیل ایران خودرو هر ساله تولید این خودرو را افزایش می دهد و آن را به صورت قسطی به فروش می رساند. شما می توانید این خودرو را با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت خریداری کنید و مابقی آن را هم به صورت اقساط به نمایندگی ارائه دهید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()