فروش اقساطی ایران خودرو یکی از بهترین روش های فروش خودروهایی می باشد که توسط شرکت خودروساز ایران خودرو تولید می شود و بسیاری از افراد از این روش خرید استفاده می کنند. در واقع باید بدانید که بسیاری از افراد شاید توانایی خرید نقدی ماشین را نداشته باشند به همین دلیل آنها باید به صورت قسطی خرید خودروی مورد نظر خود را انجام دهند. این مسئله که آیا آنها می توانند خودروی مورد نظرشان را به صورت قسطی خریداری کنند و یا نکنند هم به قوانین شرکت خودروساز بستگی دارد. فروش اقساطی محصولات ایران خودرو یکی از مهمترین خدماتی می باشد که این شرکت خودروساز به مشتریان خود ارائه می دهد و بسیاری از افراد از این شرایط استفاده می کنند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  چگونه است ؟

در سیستم فروش اقساطی خودروهایی که توسط ایران خودرو تولید می شود سند به نام خریدار زده می شود ولی سه دانگ آن در قالب اجاره باقی می ماند شما تمامی اقساط آن را پرداخت کنید. پرداخت اقساط شما تنها در زمان مشخص شده ای می باشد که نمایندگی ایران خودرو برای شما تعیین کرده است و در غیر این صورت امکان دارد سه دانگ دیگر خودروی خود را نتوانید داشته باشید. زمانی که شما می خواهید خودرو را خریداری کنید واجب نیست که حتما بیمه آن را هم خریداری کنید. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

شما بعد از اینکه مدارک مورد نیاز خود را آماده کردید باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به یکی از نمایندگی های ایران خودرو پرداخت کنید. در همان روز خودرو را می توانید تحویل بگیرید، ولی باید دقت داشته باشید که نسبت به پرداخت اقساط تان هم هرگز غافل نشوید تا در زمان پرداخت آخرین قسط سند ماشین تان را دریافت کنید. از همان ابتدای خرید قسطی ماشین سند به نام شده زده می شود ولی در اختیارتان قرار نمی گیرد.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()