بسیاری از افرادی که هزینه کامل خرید خودروی دنا را نمی توانند پرداخت کنند، به دنبال خرید دنا اقساطی هستند تا از این طریق مقداری از مبلغ را به عنوان پیش فروش دهند و مقدار باقیمانده آن را به صورت قسط بندی های مشخص شده پرداخت نمایند. البته که برخی از افراد هم نمی توانند قسط های خودروی صفر کیلومتر دنا را پرداخت کنند، بنابراین آنها باید برای خرید دنا به صورت اقساطی به دنبال کارکرده آن باشند. هزینه ای که شما می خواهید برای خرید دنا کارکرده پرداخت کنید بسیار کمتر می باشد و همچنین اقساط کمتری دارد. البته که هزینه خریداری آن به کیفیت و سال ساخت خودرو بستگی دارد که مورد معاینه فنی قرار می گیرد و نتیجه مشخص می شود.

نکاتی برای خرید دنا اقساطی کارکرده :

شما برای خرید خودرو دنا کارکرده به صورت اقساطی باید به خوبی به برخی از نکات توجه داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد رنگ خودرو می باشد، در واقع شما باید به خوبی بدانید اگر خودرو رنگ کرده باشد قیمت پایین تری دارد. خودروهایی که تصادفی هستند و تعمیر شده اند قیمت بالایی ندارد.
  2. بیمه خودرو یکی دیگر از مواردی می باشد که شما باید به آن توجه زیادی داشته باشید.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.
  3. اینکه قدرت موتور و عملکرد آن چگونه است هم اهمیت بسیار زیادی دارد، شما می توانید زمان خرید سوار ماشین شوید تا به خوبی با سیستم ترمز، فرمان و ... آشنا شوید.

4. اقساطی که شما باید برای خرید خودرو پرداخت کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل برای اینکه روند کارها قانونی باشد بهتر است در دفترخانه کارهای انتقال سند را انجام دهید. در این صورت خیالتان راحت می شود که کارهای تعویض پلاک و انتقال سند به خوبی انجام می شود.  

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()