امروزه بسیاری از افراد برای خرید دنا اقساطی اقدام می نمایند، چرا که این خودرو یکی از با کیفیت ترین و بهترین خودروهای تولیدی شرکت خودروساز ایران خودرو به شمار می رود. بسیاری از افراد هزینه و بودجه کافی در دست خود ندارند و به همین دلیل نمی توانند به طور کامل هزینه خرید دنا را بدهند. بر همین اساس شرکت ایران خودرو شرایط فروش دنا اقساطی را اجرا کرده است تا افراد بتوانند در طی قسط بندی های ماهانه این خودرو را خریداری کنند. نکته ای که شما به عنوان خریدار باید در نظر داشته باشید این است که حتما اقساط خودرو را در زمان مشخص شده پرداخت کنید.

چگونگی خرید دنا اقساطی :

شما باید برای خرید خودرو دنا به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمایید تا بتوانید این خودرو را خریداری کنید. دقت داشته باشید که اگر مایل هستید ماشین دنا را به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید بدون شک باید به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنید، چرا که هم قیمت اقساط در این نمایندگی ها به صرفه است و هم اینکه شما با خیالی آسوده خریدتان را انجام خواهید دارد. شرایطی که برای خرید دنا وجود دارد را نمایندگان و کارشناسانی که در نمایندگی فعالیت می کنند به شما اعلام خواهند کرد. شما هم هر پرسشی داشته باشید می توانید از کارشناسان بپرسید تا پاسخ شما را بدهند.

تمامی قوانینی که برای فروش دنا در نمایندگی های ایران خودرو وجود دارد بر اساس استانداردهای مشخص شده شرکت ایران خودرو است و به همین دلیل باید قانونی خرید و فروش انجام شود. ویژگی های رفاهی که این خودرو دارد موجب شده است بسیاری از افرادی که به دنبال خودروی خانوادگی هستند دنا را خریداری کنند. به طور کلی کیفیت بدنه و موتور این خودرو بسیار عالی می باشد و به همین دلیل روز به روز مشتریان آن افزایش پیدا می کنند. برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()