بسیاری از افرادی که مایل هستند از شرکت سایپا خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند، می توانند از  خدمات فروش اقساطی انواع خودرو این شرکت استفاده کنند. خدمات این شرکت برای ارائه خودروهای متنوع بسیار عالی و به صرفه می باشد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که خودرو ندارند ترجیح می دهند به صورت قسطی از این شرکت خودرو خریداری کنند.

فروش اقساطی خودرو برای ساینا :

 ساینا یکی از خودروهای صندوق دار سایپا به شمار می رود که فرمت ساخت آن استانداردهای مشخص شده ای دارد. تیپ های تجهیزاتی این خودرو متنوع می باشد و طراحی آن هم بر اساس تکنولوژی های به روز دنیا می باشد. افرادی که به دنبال بهترین ماشین برای فروش اقساطی خودرو هستند می توانند ساینا را به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارد انتخاب کنند. جلو پنجره و قسمت سپر جلوی این ماشین تا حدودی شبیه به اتومبیل های لکسوس می باشد و بر همین اساس بسیاری از جوان ها آن را خریداری می کنند. این خودرو در قسمت جانبی تفاوت زیادی با تیبا ندارد و به همین دلیل شاید بسیاری از افراد آن را با تیبا اشتباه بگیرند ولی باید بدانید تفاوت های زیادی بین آنها وجود دارد.

طراحی داخلی این خودرو نسبت به تیبا بسیار هوشمندانه تر است و کنسول میانی را به صورت ارگونومیک طراحی کرده اند و این امر آسایش بیشتری را برای سرنشینان فراهم می کند. تنها ایرادی که می توانیم به این خودرو وارد کنیم جنس پلاستیکی بدنه آن می باشد و این امر هم برای بسیاری از سرنشینان اهمیت زیادی ندارد. به تازگی شرکت خودروسازی سایپا مدل های جدید این خودرو را تولید کرده است و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید به صورت قسطی خریداری کنید. به نسبت قیمتی که این خودرو دارد تجهیزات پیشرفته ای برای آن طراحی شده است.

برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()