فروش اقساطی خودرو یکی از سیاست های کاری شرکت های خودروساز به شمار می رود. در واقع این شرکت های خودروساز از این طریق می توانند سود خوبی به دست آورند و همچنین به بسیاری از افرادی که خودرو ندارند و به دنبال ماشین هستند به صورت اقساطی ماشین مورد نظرشان را ارائه دهند. در مجموع باید بدانید خودروهای زیادی وجود دارد که در دسته بندی فروش اقساطی انواع خودرو قرار می گیرند و شما می توانید در بین آنها یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش اقساطی خودرو برای سمند :

خودروی سمند یکی از خودروهایی می باشد که در کشور ایران تولید می شود و به کشورهای دیگر هم صادر می گردد. در سال 1381 این خودرو تولید شد و تولیدکنندگان از آن رونمایی کردند. پلتفرم اصلی این خودرو برگرفته از خودروی 405 می باشد و محصولات دیگری هم مانند دنا، سورن و دنا پلاس برگرفته از این خودرو طراحی و تولید می شوند. در واقع باید بدانید تمامی خودروهایی که بیان نمودیم محبوبیت زیادی دارند و بر همین اساس در لیست فروش اقساطی قرار گرفته اند. از طریق فروش اقساطی بسیاری از افراد می توانند آنها را خریداری کنند.

سمند یکی از خودروهایی می باشد که شرکت ایران خودرو آن را تولید کرده است و موتور آن 1.8 لیتری می باشد. توانایی این خودرو 100 اسب بخار می باشد و این قدرت را به چرخ های جلویی هم تحویل می دهد. در مدل های جدید پیشرانه های قوی تری در این خودرو تعبیه شده است. جدیدترین پیشرانه های این خودرو بنزینی و گازی می باشد که مدل گازی طرفداران بیشتری دارد. در مورد آپشن ها هم باید بدانید که خدمات خاصی در این ماشین وجود ندارد و مانند بسیاری از خودروهای دیگر می باشد. با وجود بسیاری از نقدهایی که به این خودرو وارد شده است باید بدانید آن را یکی از خودروهای خانوادگی می نامند. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()