خرید اقساطی خودرو در شرکت های متنوعی انجام می شود و شما می توانید بر اساس نوع خودرویی که انتخاب کرده اید شرکت مورد نظرتان را هم برای  خرید اقساطی انواع خودرو  انتخاب کنید. شرکت های خودروسازی مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان خودرو و ... از آن دسته شرکت هایی به شمار می روند که شما می توانید خودروی مورد نظر خود را از آنها به صورت قسطی خریداری کنید. البته باید مطمئن باشید شرکت مورد نظرتان شرایط خرید قسطی خودرو را اجرا می کنند.

خرید اقساطی خودرو

شرکت های لیزینگی برای خرید اقساطی خودرو :

بسیاری از افراد شاید با معنای شرکت های لیزینگی آشنایی نداشته باشند، شما باید بدانید که این شرکت ها رابطی بین افراد متقاضی خرید خودرو و خودروسازان می باشند. این نوع شرکت ها خودروهایی که شما سفارش می دهید را از خودروسازان به صورت نقدی خریداری می کنند و سپس با شرایطی که در خرید اقساطی خودرو وجود دارد آن را به صورت قسطی به خریداران عرضه می نمایند. در واقع شما باید بدانید استفاده از این روش یکی از بهترین روش های دریافت سریع خودرو می باشد، البته که چالش های زیادی را مانند بسیاری از روش ها به همراه دارد.

یکی از مهمترین چالش ها و دغدغه هایی که در خرید از این شرکت ها برای خریداران وجود دارد این است که آنها نگران تحویل به موقع خودروی مورد نظر خود هستند. برخی از شرکت های لیزینگی هم هستند که دارای مجوزهای رسمی و معتبر نمی باشند. به همین دلیل شما باید به خوبی با این شرکت ها آشنایی داشته باشید و به سراغ معتبرترین آنها بروید. اگر می خواهید از چالش ها و دغدغه های به وجود آمده در خرید قسطی خودرو جلوگیری کنید بهتر است به خوبی اطلاعات خود را در مورد شرکت های معتبر افزایش دهید و سپس یکی از معتبرترین و خوشنام ترین آنها را برای خرید خود انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()