خرید اقساطی انواع خودرو نه تنها در کشور ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر امری مرسوم و معمول به شمار می رود. در واقع با خرید قسطی خودرو افرادی که توانایی پرداخت هزینه نقدی خودرو را ندارند می توانند ماشین مورد نظر خود را تهیه کنند. البته که باید بدانید بازار خرید و فروش خودرو در ایران آشفتگی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما باید برای خرید قسطی خودرو با بسیاری از نکات آشنایی داشته باشید.

نکاتی در خرید اقساطی خودرو :

برای خرید اقساطی خودرو برخی از نکاتی که اهمیت زیادی دارد عبارت می باشد از :

خرید اقساطی خودرو

  1. فروشندگان را بشناسید :

برای خرید قسطی خودرو سه بخش متنوع وجود دارد که با شرکت های خودروساز، بخش های بانکی و لیزینگ از جمله بخش های مهم به شمار می روند. البته که باید بدانید بانک ها نقش پررنگی در این میان ندارند و بیشتر شرکت های خودروساز در این زمینه فعالیت می کنند. بنابراین شما باید در ابتدا فروشندگان خود را به خوبی شناسایی کنید و سپس خریدتان را انجام می دهید.

  1. نوع فعالیت شرکت ها :

 فعالیت شرکت هایی که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می کنند بسیار متنوع می باشد. بر همین اساس شما باید به خوبی با نوع فعالیت های شرکت آشنا شوید.

  1. دقت در قرارداد :

اینکه شما برای خرید قسطی یک خودروی 100 میلیونی باید 150 میلیون پرداخت کنید یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین شما باید در همان ابتدا به این مسائل فکر کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

  1. دقت در خرید وکالتی خودرو :

 شما باید سعی کنید در قراردادهای خودرو که وکالتی می باشد پرهیز کنید. اگر هم می خواهید این خودروها را خریداری نمایید باید در یکی از بندهای قرارداد آن را وارد نمایید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()