خرید پراید اقساطی یکی از بهترین روش هایی می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. در واقع باید بدانید افراد زیادی هستند که قادر به خرید نقدی خودرو پراید نمی باشند و به همین دلیل باید این خودرو را به صورت قسطی خریداری کنند. شرایطی که برای پراید اقساطی وجود دارد را شما باید با دقت مطالعه کنید و سپس خریدتان را انجام دهید.

پراید اقساطی

آمار فروش پراید اقساطی مدل 131 :

 پراید 131 یکی از خودروهایی می باشد که تاکنون چندین باید آن را جایگزین محصولات جدید نموده اند، اما از آنجایی که قیمت خودروهای دیگر بالا می باشد خودروی دیگری را جایگزین این ماشین نکردند. خط تولید پراید اکنون نسبت به گذشته بسیار افزایش هم پیدا کرده است و افراد زیادی این خودرو را خریداری می کنند. در اولین روزهایی که خودروی پراید وارد بازار شد محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورد و بعد از سال ها هم هنوز افراد زیادی به آن علاقه دارند. طراحی پراید نسبت به ماشین های دیگر هیچ زیبایی خاصی ندارد و تمامی بخش های این خودرو به ساده ترین نحو ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته است.

پراید یکی از محصولات شناخته شده در کشور ایران می باشد که نسب به شهرت بسیار بالا از کیفیت زیادی برخوردار نیست. فضای داخلی این ماشین دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد و به همین دلیل سرنشین هم فضای محدودی را در اختیار دارد. کنسول میانی و داشبورد این ماشین طراحی ساده ای دارد و بر اساس طراحی مدل های دیگر پراید ساخته شده است. با وجود بسیاری از بی کیفیتی هایی که در این خودرو وجود دارد افراد زیادی هستند که مایل می باشند این خودرو را به صورت قسطی خریداری کنند. افرادی که فروش قسطی پراید را بر عهده دارند می توانند در زمینه خرید این خودرو به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. برای اطلاع از فروش اقساطی سایپا به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 962
نمایش همه
علاقه مندی ها ()