پارس اقساطی کار کرده به دلیل قیمت کمتری که دارد بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند. شما می توانید خودروهای کارکرده را با قیمت کمتری خریداری کنید که این قیمت برای شما مناسب تر است. شما برای خرید اقساطی پارس که کارکرده می باشد باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید و بر آن اساس خرید خود را انجام دهید. خودروهای کارکرده در مقایسه با خودرو های صفر کیلومتر بسیاری از ویژگی ها را دارا نمی باشند ولی از آنجایی که قیمت مناسب تری دارند افراد می توانند با خرید آنها هزینه کمتری را پرداخت کرده و قسط زیادی هم پرداخت نکنند. برای  خرید پارس اقساطی کارکرده بهتر است به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنید.

نکاتی در خرید پارس اقساطی کارکرده :

 شما برای خرید پارس اقساطی کارکرده باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. بیمه بدنه خودرو یکی از نکات بسیار مهمی می باشد که شما باید به آن دقت بسیاری داشته باشید. برخی از خودروهای کارکرده بیمه بدنه طولانی مدت تری دارند و به همین دلیل شما با خیالی آسوده می توانید نسبت به بیمه بدنه آن را خریداری کنید.
  2. رنگ بدنه یکی دیگر از مهمترین مواردی می باشد که شما باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. اگر خودرو رنگ شده باشد بدون شک قیمت کمتری دارد و به همین دلیل باید از کارشناسان در این مورد مشورت های لازم را دریافت کنید. برای  خرید اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت  شرکت سایا خودرو مراجعه کنید.

3. ایمنی و موتوری خودرو هم از دیگر مواردی می باشد که در خرید قسطی پژو پارس کارکرده باید به آن دقت داشته باشید. شما می توانید برای اینکه از قدرت موتور آن اطمینان حاصل کنید  سوار خودرو شوید تا با اتاق آن و ایمنی خودرو آشنایی بیشتری به دست آورید و با خیالی آسوده خودرو را خریداری کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()