بسیاری از افرادی که توانایی خرید نقدی ماشین را ندارند ترجیح می دهند پارس اقساطی را خریداری کنند. این خودرو بر اساس تلاش های کارشناسان ایران خودرو تولید شده است که امکانات و تجهیزات بسیار زیادی دارد. در واقع باید بدانید پژو پارس از جمله اولین خودروهای لوکس شرکت ایران خودرو به شمار می رود و به همین دلیل طرفداران بیشماری دارد. محبوبیتی که این خودرو در بازار دارد موجب شده است که بسیاری از افراد به صورت قسطی آن را خریداری کنند. برای خرید پارس اقساطی باید شرایط لازم آن را داشته باشید و سعی کنید آن را از نمایندگی ایران خودرو خریداری کنید.

شرایط خرید پارس اقساطی چیست ؟

 ایران خودرو برای رفع نیازهای مشتریان خود خرید اقساطی را راه اندازی کرده است و شما بر اساس شرایطی که در خرید قسطی وجود دارد می توانید این خودرو را خریداری کنید. برخی از مهمترین شرایطی که در خرید اقساطی خودرو وجود دارد عبارت می باشد از :

  1. شما باید دسته چک داشته باشید، در صورتی که بخواهید چک فرد دیگری را به نمایندگی ایران خودرو ارائه دهد از شما پذیرفته نمی شود. تنها در صورتی که شما در حساب مالی خود دسته چک داشته باشید می توانید خودرو را تحویل بگیرید.
  2. یکی دیگر از شرایطی که باید برای خرید قسطی پژو پارس داشته باشید این است که گردش 3 ماه آخر حساب جاری مالی تان را ارائه دهید . در واقع از این طریق نمایندگی می تواند مطمئن شود که شما قادر هستید اقساط خود را خریداری کنید.
  3. مدارک سکونتی هم از دیگر مدارکی می باشد که شما باید هنگام خرید قسطی ماشین آن ار ارائه دهید. مدارک سکونتی برای انتقال سند خودرو و تعویض پلاک یکی از مهمترین مدارکی می باشد که شما باید تحویل دهید.
  4. در صورتی که نمایندگی از شما درخواست کند باید مدارک شغلی خود را هم ارائه دهید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو به سایت  شرکت سایا خودرو مراجعه کنید.

    آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

    تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

    ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()