عملگرauma

شرکت بزرگ صنعتی آیوما از پیشتازان تولید انواع عملگر auma در دنیا می باشد، که در سال 1964 با شعار راه حل هایی بهتر برای جهان در حال حرکت تاسیس شد و در سال 1965 اولین عملگر برقی آیوما را تولید کرد. این برند معتبر آلمانی سالهاست که در زمینه اتوماسیون و کنترل از راه دور سیستم های پایپینگ به خصوص شیرآلات فعالیت می کند و توانسته همگام با رشد صنعتی، و استفاده از برترین فناوری های روز دنیا انواع عملگربرقی آیوما را در مدل های خطی، دورانی پیوسته و دوارانی محدود طراحی و عرضه نماید، که در هنگام  خرید انواع عملگرauma باید به این مسائل نیز توجه نمود، و بر اساس نوع شیرآلات و سایز آن ها، عملگر مورد نظر خود را انتخاب نمود. برای مجهز شدن سیستم های پایپینگ و پیوستن آن ها به فرایند اتوماسیون صنعتی استفاده از انواع عملگرauma ضروری است، و بدون آن ها این فرایند امری غیر ممکن می باشد، از مهمترین مزایای استفاده از این گونه عملگر ها می توان به سازگاری آن ها با محیط زیست، دوام و کیفیت بسیار بالا، ضریب امنیتی بالا و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

عملگرauma قطعه ای دیجیتالی می باشد، که بر روی انواع شیرآلات دستی قرار می گیرد، و کار با آن ها را به صورت اتوماتیک و دیجیتال تغییر می دهد. شرکت بزرگ آیوما از بزرگ ترین و اولین تولید کنندگان انواع گیربکس عملگر برقی ، عملگر های برقی و کنترلی فعالیت می کند و محصولات خود را بر اساس بالاترین استاندارد های جهانی به سراسر دنیا عرضه می نماید، و می توان آن را از برترین و برجسته ترین کمپانی های تولید عملگرauma دانست.

گروه صنعتی برگزیدگان سالهاست که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات و فروش انواع عملگرauma فعالیت می کند، و تمامی محصولات این برند آلمانی را با پایین ترین قیمت، بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست متقاضیان این محصولات در سرتا سر کشور می رساند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()