نکاتی در مورد انواع عملگر برقی

با ماشینی شدن و ورود اتوماسیون اداری و صنعتی به انواع مشاغل مختلف به کارگیری و  استفاده از عملگر ها مطرح شد، زیرا لازمه و اساس کار انواع اتوماسیون صنعتی استفاده از عملگر برقی می باشد، تا با تحریک سیستم های پایپینگ و انواع شیرآلات دستی با استفاده از انرژی های نیوماتیکی، هیدرولیکی و الکتریکی بتواند کنترل و مدیریت آن ها را به دست بگیرد. استفاده از این عملگر ها سبب افزایش بهره وری سیستم وبالاتر رفتن ضریب ایمنی و امنیت کارکنان و سیستم  تا در شرایط خطرناک و حساس بتوان کنترل فشار سیالات درون لوله ها را از راه دور و در یک مکان امن انجام داد، انعطاف پذیری بالا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای استفاده از این عملگرها می باشد. قیمت انواع عملگر برقی برحسب توان و قدرت عملگر ها تعیین می شود، که رابطه ی مستقیمی با  نوع  و سایز شیرآلات و همین طور فشار سیالات درون خطوط لوله دارد. شیرآلات کنترلی را می توان در دو گروه بزرگ شیربرقی موتوری دو راهه و شیر برقی موتوری سه راهه قرار داد، که متناسب با طراحی سیستم پایپینگ در قسمت های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرند.

از معتبرترین کمپانی های تولید کننده انواع گیربکس های صنعتی و عملگر برقی در مدل های دورانی با زاویه محدود، دورانی پیوسته و خطی می توان به صنایع بزرگ آیوما اشاره کرد، که سالهاست با استفاده از دانش و فناوری روز و همکاری مستمر با سازمان های استاندارد و تضمین کیفیت توانسته باکیفیت ترین عملگر های برقی را تولید  و عرضه نماید. محبوبیت و تقاضای بالای خرید محصولات این کمپانی آلمانی سبب برپایی شعب معتبر نمایندگی این محصولات برای دسترسی ساده تر متقاضیان به خرید عملگر برقی  و همین طور در صورت لزوم  دسترسی آن ها به استفاده از خدمات گارانتی و پس از فروش  این محصولات شده است.

فروش انواع اکچویتور برقی در مرکز معتبر گروه صنعتی برگزیدگان با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود، این مرکز معتبر نمایندگی رسمی برند آیوما را کسب کرده، است و تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برای تعمیرات و یا تعویض قطعات انجام می دهد.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()