موارد استفاده از عملگر برقی آیوما

با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به استفاده از انواع اتوماسیون های صنعتی، برای کاهش خطاهای انسانی و افزایش بهره وری سیستم های تاسیسات و پایپینگ ،روش طراحی و تولید عملگر های برقی مطرح شد و در سال 1965 اولین عملگر برقی آیوما در کشور آلمان تولید و عرضه شد. از آن زمان تا کنون این برند آلمانی همراه با رشد صنعتی و استفاده از بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا توانسته انواع  عملگر ها، اکچویتور و گیربکس های صنعتی آیوما را در توان های متنوع تولید و عرضه نماید. می توان گفت آیوما یک برند بی رقیب در صنعت تولید انواع عملگر های هوشمند می باشد، که شعب نمایندگی آن در سراسر دنیا برپا شده اند و به متقاضیان خرید عملگر برقی آیوما خدمات پس از فروش و گارانتی را به بهترین شکل ممکن اعطاء می نمایند، همین طور از این نمایندگی ها می توان قطعات جانبی تمام محصولات این برند معتبر را تهیه نمود. عملگر ها قطعات جانبی هستند که بر روی شیر آلات مکانیکی یا دستی قرار می گیرند، و با استفاده از انواع نیروهای الکترونیکی، پنتوماتیکی و نیوماتیکی ورود و خروج سیالات را در کنترل می کنند.

از مهمترین پارامتر های موثر در تعیین قیمت عملگر برقی آیوما می توان به قدرت گشتاور  آن ها، نوع و سایز شیری که بر روی آن نصب می شود، ایمنی و امنیت بالا، امکان کنترل از راه دور شیر آلات، سازگاری با محیط زیست و غیره اشاره کرد که سبب استفاده متداول از عملگر های برقی آیوما در  صنایع پلایشگاهی، تصفیه خانه ها، نیروگاه های برق آبی، کارخانه های مواد غذایی و خطوط انتقال سیالات شده است.

 فروش عملگر برقی آیوما در نمایندگی های معتبر و مجاز عرضه این محصولات با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و تعهدات شرکتی در قبال آن ها انجام می شود. گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین شعب نمایندگی و فروش این محصولات می باشد، که در سراسر کشور متقاضیان زیادی دارد و در طول سالها فعالیت مستمر در این عرصه توانسته رضایت مخاطبینش را جلب نماید.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()