تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود

تابلو هایی که در سر درب بنگاه های تجاری، اداری و خدماتی نصب می شوند و به نوعی معرف این کسب و کار ها می باشند از اولین روش هاس تبلیغاتی هستند، که تنها یک بار برای آن ها هزینه می شود، و تا مدت ها در خاطر مشتریان باقی می ماند. انواع تابلو چلنیوم  از سری تابلو هایی گرافیکی می باشد، که به تابلو حروف برجسته هم معروف است، و در ساخت آن بسته به نوع تابلو و سفارش مشتریان از آلیاژ های استیل، آلومینیوم، کامپوزیت، پلکسی و غیره استفاده می شود، که کیفیت بسیار بالایی دارند، و در برابر رطوبت، تابش مستقیم نور آفتاب، بارش و غیره از مقاومت کافی برخوردار هستند. قیمت تابلو چلنیوم بر حسب متریال مصرفی، نوع تابلو، روش طراحی و غیره متغیر می باشد، اما نسبت به دیگر تابلو ها بسیار ارزان تر است.

تنوع تولیدات در تابلو چلنیوم بسیار بالاست و از محبوب ترین و پرفروش ترین تابلو های چلنیوم می توان به تابلوهایی باطرح های ساده تک رویه، دورویه، الماسی، فول کالر، تابلو چلنیوم طلایی و غیره اشاره کرد، که بر حسب سلیقه و بودجه مشتریان انتخاب و سفارش داده می شوند. نور پردازی یکی از مهمترین مباحثی است که در ساخت انواع تابلو چلنیوم مورد بررسی قرار می گیرد، لامپ های LED در زوایای مختلف قاب و حروف قرار داده می شوند، که در جذابیت و نمایش بهتر این تابلو ها نقشی پر رنگ دارند. خرید و سفارش انواع تابلو چلنیوم به دلیل کیفیت و طول عمر بالا و همین طور هزینه های پایین طراحی و نگهداری آن از اولین گزینه های مشتریان می باشد، و روز به روز به مخاطبان آن افزوده می شود.

 از معتبرترین شرکت های طراحی و فروش تابلو چلنیوم می توان به فروشگاه تابلو ساز اچ دی اشاره کرد، که با استفاده از بهترین طراحان و تابلوسازی حرفه ای و مجرب سفارش مشتریان را به بهترین روش ممکن و با نازل ترین قیمت انجام می دهد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()