تابلو ال ای دی روان

تابلو ال ای دی روان از پر فروش ترین تابلو های دیجیتالی می باشند، که به تابلو های ال ای دی رنگی نیز معروف هستند، و به صورت پیکسلی عمل می کنند. قرمز، سبز، سفید و آبی رنگ هایی هستند، که در این نوع از تابلو های گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرند و با ترکیب آن ها با یکدیگر می توان در هر تابلو led تا هفت رنگ متفاوت را با وضوح بسیار بالا تولید کرد و با استفاده از برد کنترل طیف دار به صورت فول کالر هم از آن ها استفاده نمود. فاصله دید، محل، داخلی و یا خارجی بودن نمایشگر، رزولوشن، شدت و تنظیم جریان نور از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت تابلو های ال ای دی روان تاثیر بسیار بالایی دارند.

تابلو های روان یا متحرک از جمله ابزار های تبلیغاتی هستند، که به صورت کاملا متحرک انواع افکت ها، انیمیشن، جلوه های متنی و غیره را به نمایش می گذارد، و از مهمترین مزایای تابلو ال ای دی روان می توان به مصرف پایین برق،کیفیت و دوام بسیار بالا، قابلیت تنظیم درجه روشنایی و امکان نصب در محیط های باز اشاره کرد. این تابلو ها با استفاده از انواع پوشش های ام دی اف  و پلکسی شفاف تولید می شوند، و متقاضیان خرید انوع تابلو ال ای دی روان باید در ابتدا محل نصب و استقرار تابلو را مشخص نمایند، زیرا این امر در هزینه های تمام شده این تابلو ها بسیار موثر است. اختلاف قیمت تابلو های پلکسی شفاف به دلیل قابلیت ضد آب بودن و دوام بالای آن ها بسیار بیشتر از دیگر تابلو های ام دی اف می باشد و این امر آن ها را برای استفاده در محیط های شهری و بدون سقف ایده آل کرده است.

مجموعه تابلو ساز اچ دی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز  طراحی و فروش انواع تابلو ال ای دی روان و انواع تابلو چلنیوم با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می باشد، که در طول سالها فعالیت مستمر خود توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را کسب نماید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()