اجرای سقف شیروانی با کیفیت بالا

به تمامی سقف هایی که دارای شیب های 15 تا 70 درجه می باشند، سقف های شیب دار یا شیروانی می گویند که قدمتی بسیار طولانی و تاریخی دارند. اجرای انواع سقف شیروانی امروزه در قالب های ساده و طرح دار انجام می شود، که در روش طرح دار با استفاده از یک طراحی مدرن یا کلاسیک نحوه ی نصب و اجرای سقف را مشخص می کنند، و از جمله سقف های شیب دار می توان به انواع سقف های پروانه ای، جعبه ای، خمیده، ساده و غیره اشاره کرد. این سقف ها اغلب در مناطق سردسیر و کوهستانی که میزان بارش های آن ها نسبت به دیگر مناطق بسیار بالاتر می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند و در برابر عوامل محیطی و طبیعی از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی برخوردار هستند. برای اجرای سقف شیروانی با ارزان ترین قیمت و بهترین طراحی و معماری می توان به شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات اجرای سقف شیروانی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین طراحی مراجعه کرد، و راهنمایی های لازم را در خصوص طرح و نظر خود از مشاوران این مراکز به صورت رایگان دریافت نمود.

سقف شیروانی سالهاست که در شمار محبوب ترین نوع پوشش های سقفی قرار گرفته است، و معمولا با هدف جلوه دادن به نمای ساختمان مورد استفاه قرار می گیرد. شینگل قیرگونی شده، تکه چوب های سرو، سفال و کاشی های سرامیکی و  بتنی از اصلی ترین متریالی هستند، که در ساخت و تولید پوشش های سقفی شیب دار مورد استفاده قرار می گیرند.  متقایان خرید و استفاده از خدمات اجرای سقف شیروانی می توانند با مراجعه به وب سایت های معرفی و عرضه این خدمات و مشاهده نمونه کارهای این مراکز نوع سقف دلخواه خود را مشخص نمایند و سفارش دهند.

شرکت آراز سقف از بزرگ ترین مراکز اجرای سقف شیروانی و انواع آردواز در کشور می باشد، که در این زمینه دارای نمونه کارهایی بسیار جذاب و قویی است، که با استفاده از آن ها می توان توجه متقاضیان را به سادگی جلب نمود.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()