اجرای آردواز چیست

استفاده از آدواز در بین مردم مناطق کوهستانی و سردسیر که در معرض رطوبت، اختلاف دما و بارش های شدید می باشند به خوبی جا افتاده، و معماری متفاوتی به این مناطق بخشیده است. اجرای انواع آردواز را می توان از قدیمی ترین پوشش های سقف ساختمان ها قلمداد کرد، که کیفیت ساخت و تولید آن به نوع متریال مصرفی آن ها بستگی دارد، و در صورت استفاده از مواد با کیفیت و با دوام می توان عمر مفید این بناها را تا 100 سال تضمین نمود. سیمان، ترکیبات شیمیایی، آب، آزبست و الیاف معدنی از سری مواد تشکیل دهنده پوشش سقفی آردواز می باشند، که تحت تاثیر فشار و حرارت بسیار بالا شکل گرفته، متراکم می شوند، و دوام و استحکام بسیار بالایی به دست می آورند. متقاضیان استفاده و خرید خدمات اجرای آردواز می توانند با مشاهده سوابق کاری شرکت های متخصص در این زمینه و گرفتن اطلاعات لازم در مورد نوع سازه و بهای تمام شده آن تصمیم خود را در مورد طراحی و اجرای آردواز با کیفیت بگیرند.

 معماری و اجرای آردواز سالهاست که مورد توجه مهندسین و معماران قرار گرفته ، و اکنون در شمار با دوام ترین و زیبا ترین سقف های مدرن قرار دارد، که طراحی آن ها مطابق با نوع بنای ساختمان انجام می شود، و  جلوه ی ساختمان ها را چندین برابر می کند. قیمت اجرای خدمات آردواز به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما در مقایسه با هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگه داری از این سقف ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. ورق های آردواز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، و در برابر آلودگی های زیست محیطی، گرد و غبار و باران های اسیدی از نمای ساختمان ها محافظت می کنند. امروزه اغلب از  اجرای آردواز به عنوان سایبان در محیط های تفریحی، آلاچیق ها، سر درب نمای مجتمع ها و ساختمان های تجاری، اداری و آموزشی استفاده می شود.

شرکت مهندسی آراز سقف از معتبرترین شرکت های کارگزار در زمینه فروش و اجرای آردواز، اجرای انواع سقف ، ساخت انواع مختلف آلاچیق و غیره می باشد، که با استفاده از نیروی متخصص و مجرب و همین طور برترین ایده های طراحی تمامی خدمات نصب و اجرای آردواز را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()