انواع شیرآلات کنترلی به منظور  مکانیزه شدن و ورود به دنیای اتوماسیون و مدیریت متمرکز، نیازمند تغییر حالت از روش دستی به روش اتوماتیک و خودکار هستند، که این امر تنها به وسیله ی اکچویتور های auma امکان پذیر است، این عملگر الکتریکی و منطقی معمولا در آخرین مرحله ی نصب سیستم قرار می گیرد، و با استفاده از سیگنال های کنترلی که از منابع انرژی همچون الکتریکی، مکانیکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی دریافت می کنند، انواع شیرآلات را تحریک کرده و دستورات کنترلی خود را مبنی بر باز و بسته کردن آن ها، برای افزایش ایمنی و کاهش فشار سیالات درون لوله با استفاده از سیگنال های کنترلی ارسال می کند. قیمت اکچویتورauma در مقایسه با مزایای بیشمار آن از جمله ضریب ایمنی بالا، سازگاری با محیط زیست، مدیریت جامع و سرعت عمل بالا بسیار اقتصادی می باشد، و اکنون در صنایع تاسیساتی بزرگ مانند تصفیه خانه ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به یک ضرورت انکار ناپذیر مبدل گشته است. این شیرآلات کنترلی به صورت شیربرقی موتوری دوراهه و شیر موتوری سه راهه نیز تولید و عرضه می شوند.

از مهمترین دلایل خرید انواع اکچویتورauma می توان به کنترل روش تولید،قابلیت کنترل شیرآلات  از راه دور،قطع عملگر در مواقع اضطراری، امنیت بسیار بالا و گشتاور مورد نیاز برای بازوبسته کردن  انواع شیرها اشاره کرد. روش های خطی،دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته  از مهمترین روش های عملکرد و کاربرد این سیستم ها می باشند، که دریافت و ارسال سیگنال در آن ها متفاوت است، برای مثال در اکچویتورauma از نوع خطی عملگرها در یک مسیر محدود و مشخص به سمت جلو یا عقب حرکت می کنند و این گونه کنترل جریان سیستم را به دست می گیرند.

فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین مراکز فروش انواع اکچویتورauma می باشد، که تمامی محصولات این کمپانی معتبر را با ارزان ترین قیمت و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570
تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()