اکچویتور برقی آیوما

اکچویتور برقی آیوما از جمله عملگرهای مدرنی می باشد، که با استفاده از موتورهای الکتریکی، برای به کار انداختن دستی و از راه دور شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، و از اجزاء اصلی آن می توان به موتور الکتریکی، سیستم گیربکس و سیستم کنترل اشاره کرد، که با ارسال سیگنال های الکترونیکی، شیرآلات را تحریک می کند و کنترل آن ها را به دست می گیرد. کمپانی آلمانی آیوما از اولین و موفق ترین تولید کنندگان انواع عملگر های برقی در دنیا می باشد، که محصولات خود را بر اساس بالاترین استاندارد های جهانی تولید می کند. کیفیت و دوام بالای انواع اکچویتور آیوما سبب دریافت گواهینامه های متعدد تضمین کیفیت این محصولات، از صنایع زیربط شده است، و نشانی از کیفیت و محبوبیت این برند معتبر در دنیا می باشد. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید اکچویتور برقی باید به آن توجه شود می توان به نوع شیری که بر روی آن سوار می شود، قدرت گشتاور مورد نیاز، سایز شیری که عملگر برروی آن نصب می شود و تدریجی بودن اکچویتور اشاره کرد.

عملگرهای خطی، دورانی با زاویه محدود و دورانی پیوسته از انواع مدلهایی هستند که اکچیویتور برقی آیوما بر اساس آن ها طراحی و تنظیم شده است برای مثال انواع عملگر های خطی آیوما در یک خط مستقیم به سمت جلو یا عقب حرکت می کنند، و سیگنال های کنترلی خود را ارسال می کنند. قیمت انواع عملگر برقی آیوما بر حسب سایز شیرآلات، نوع لوله ها و توان عملگر تعیین می شود، ولی در مقایسه با انعطاف پذیری بسیار بالا، سازگاری با محیط زیست و  افزایش ضزیب ایمنی تاسیسات بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین مراکز فروش انواع اکچویتور برقی آیوما همراه گیربکس های صنعتی با کیفیت این مجموعه می باشد، و تمامی محصولات این کمپانی معتبر را با ارزان ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()