یزد تایر

در میان تمام برند های داخلی یزد تایر از برترین طراحان تایر و تیوب به شمار می آید، که متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد، و در تولید انواع تایرهای ماشین های سواری، وانت، اسکوتری، فرغون، دوچرخه و موتور  پیشگام بوده است. کیفیت سواری و  کاهش مصرف سوخت خودرو ها به طور مستقیم با نوع تایرها و کیفیت آن ها در ارتباط هستند، و می توان گفت این تایر ها می توانند از نظر نرمی، قابلیت چسبندگی و ترمز گیری عالی، سبکی و دوام بالا در کنار برند های مطرح و معتبر قرار بگیرند. قیمت انواع لاستیک یزد تایر از مهمترین ملاک های انتخاب این تایر ها می باشد، زیرا در مقایسه با کیفیت و طول عمر بالای این تایر ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد، و از این لحاظ توجه متقاضیان بسیاری را به خود معطوف کرده است.

سایز تایر، مقاومت حرارتی، میزان چسبندگی، حداقل بار مجاز، حداکثر سرعت، میزان تحمل فشار باد و تاریخ تولید از مهمترین اطلاعاتی هستند که متقاضیان خرید لاستیک یزد تایر می توانند با مطالعه شناسنامه تایر که بر روی بدنه آن ثبت شده و یا با پرسش از فروشنده به آن ها دسترسی پیدا نمایند و مورد بررسی قرار دهند. تمامی تایر ها را از نظر ابعاد و پهنای آن ها با هم مقایسه و گروه بندی می کنند و از دیگر معیار های تمایز تایرها  می توان به تکنولوژی ساخت و متریال مصرفی آن ها اشاره کرد، زیرا  تایر ها بر حسب کیفیت ساخت به دو دسته بایاس و رادیال دسته بندی می شوند ، و شرکت صنایع یزد تایر با استفاده از این فناوری و استفاده از رشته های سیمی فلزی به جای نایلونی و نخی توانست جایگاه فروش لاستیک های یزد تایر را ارتقاء دهد، و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

وب سایت فروشگاهی یوزپلنگ از معتبر ترین نمایندگی های فروش انواع لاستیک می باشد، که تمامی محصولات این کارخانه را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()