لاستیک

تایر یا لاستیک از جمله قطعات مصرفی خودرو ها به شمار می آیند، که طول عمر مشخصی دارند، و پس از آن باید نسبت به تعویض تایر ها اقدام نمود، اما از دیگر عامل های موثر در استهلاک و خرابی تایر ها می توان به  اصطحکاک بالا، شرایط جوی نامساعد، جاده های خاکی و برخورد اشیاء تیز و برنده  اشاره کرد. مواد لاستیکی سنتزی، سیم و نخ، آلیاژ های فلزی، کربن سیاه و دیگر افزودنی های شیمیایی از مهمترین مواد تشکیل دهنده تایر ها می باشند، که استفاده از آن ها متناسب با نوع تایر ها انجام می پذیرد. انواع لاستیک را می توان  بر اساس تکنولوژی ساخت در گروه های رادیال و بایاس قرار داد، در ساخت تایرهای رادیال که کیفیت بالاتری دارند، از رشته های سیمی استفاده می شود، که ساختار قدرتمندی به آن ها بخشیده است، عاج هایی که روی این تایر ها قرار رگرفته است، دوام بسیار بالایی دارند، و از چسبندی بسیار خوبی برخوردار هستند.  قیمت انواع لاستیک رادیال در مقایسه با دیگر لاستیک ها به دلیل افزایش 40 تا 60 در صدی بهره وری قدری بالاتر است.

از مهمترین نکاتی که سبب تمایز لاستیک ها از یکدیگر می شود می توان به سایز آن ها اشاره کرد، که متناسب با نوع خودروها تغییر می کند، و بر حسب اندازه رینگ و فاق می توان آن ها را تهیه کرد. شرایط آب و هوایی، فصلی، طرح عاج لاستیک، تاریخ تولید، حداقل بار مجاز،میزان چسبندگی از مهمترین معیار های خرید لاستیک با کیفیت می باشند. از مطرح ترین شرکت های لاستیک سازی می توان به میشلن، پیرلی، بریجستون، لاستیک های فالکن ، کومهو و غیره اشاره کرد، که با بالاترین کیفیت تولید محصولات خود را به بازار های جهانی عرضه می کنند.

نمایندگی معتبر یوزپلنگ از بزرگ ترین مراکز فروش لاستیک در برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد، که محصولات خود را به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت به دست متقاضیان می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()