باسکول محک به عنوان یکی از برندهای داخلی مورد استقبال خیلی از کارفرمایان قرار گرفته است چون دارای مزایای متعددی می باشد. قیمت باسکول محک ارزان است و نسبت به برندهای خارجی مقرون به صرفه می باشد، ضمن آنکه به راحتی می توان از خدمات گارانتی فروش انواع باسکول محک استفاده نمود، ضمن آنکه باسکول های محک بسیار مقاوم است و از فولاد مقاوم برای ساخت بدنۀ انواع باسکول محک استفاده می شود.

خرید باسکول محک

با پیشرفت صنعت توزین، باسکول نیز پیشرفته تر شد تا حدی که امروزه ما شاهد باسکول دیجیتالی با قابلیت های ویژه هستیم. در حال حاضر ما می توانیم انواعی از ترازوی دیجیتالی را در بازار  مشاهده نماییم که هر کدام دارای مزیت های خاصی است. در یک تعریف ساده از این باسکول می توانیم بگوییم که باسکول های دیجیتالی، دستگاهی است که در ساخت آن از مدار الکترونیکی ، با مجموعه ای از برد ها و مقاومت ها و سنسور ها و قطعات دیگرد  استفاده شده است. باسکول دیجیتالی محک ، با استفاده از صفحۀ نمایشگر دو طرفه اعداد و ارقام توزین بار را به طور  دیجیتالی نشان می دهد.

از دیگر مزایای باسکول های دیجیتال محک می توان به قابلیت اتصال به کامپیوتر، پرینتر، دقت اندازه گیری بالا و سینی گالوانیزه اشاره نمود. نیاز به ذکر است که در بازار انواع باسکول دیجیتال فروشگاهی محک و باسکول های دیجیتال صنعتی محک عرضه می شود که دارای ساختار ثابت و یا متحرک می باشند تا کارایی لازم را داشته باشند.

قیمت باسکول فروشگاهی محک

 قیمت باسکول فروشگاهی محک با توجه به میزان قابلیت و امکاناتی که دستگاه باسکول دارد، مشخص می گردد. در ضمن ظرفیت باسکول نیز نقش اساسی در تعیین قیمت خرید باسکول فروشگاهی دارد.

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال مفتخر است به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر، امکان فروش انواع باسکول محک را در تهران و سایر شهرستان ها دارد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()