مزایای نور ثابت

اگر نخستین بار است که قصد استفاده از منابع نور ثابت را دارید بهتر است از مزایا و کاربردهای آن آگاه شوید. با اطلاع از این مزایا حتی اگر تا کنون فکر می‌کردید نیازی به منبع نوری ندارید عزمتان جزم می‌شود که حتما به فکر تهیه‌ی آن بیفتید.

لازم به ذکر است در بیشتر مزایایی که برای منابع نوری ثابت شمرده می‌شود یک مقایسه‌ی جزئی با نور فلاش نیز صورت گرفته است.برای خرید انواع نور ثابت  به سایت مراجعه کنید. 

دلایل استفاده از نور ثابت

  • برخلاف فلاش که باعث می‌شود سوژه پلک بزند و یا دچار سوزش چشم شود، نور ثابت موجب می‌شود هم عکاس و هم سوژه در آرامش بیشتری کار خود را انجام دهند.
  • منابع نوری ثابت موجب می‌شوند از انجام تنظیمات پیچیده بی‌نیاز شوید. هنگام استفاده از فلاش‌ باید بسیار تمرین و تکرار داشته باشید تا بتوانید به تنظیمات دلخواه خود دست یابید. در حالی‌که با استفاده از یک منبع نور ثابت دیگر نیازی به انجام این امور ندارید. از آن‌جایی که منبع نوری ثابت به شکل مداوم روشن است، شما می‌توانید با جابجایی آن،‌ تغییراتی را مطابق میل خود اعمال کنید. حتی به شکلی خلاقانه می‌توانید با قرار دادن جعبه‌ای در مسیر یا روی منبع نور، حالت و کیفیتی متفاوت به دست بیاورید و عکس‌های هنری تهیه کنید.
  • استفاده از نور ثابت این فایده را دارد که رنگ‌های موجود در عکس به رنگ‌های طبیعی سوژه بسیار نزدیک می‌شوند. یعنی هر رنگی که در قاب دوربین مشاهده می‌کنید تا حد زیادی مشابه همان رنگی است که پس از ثبت عکس خواهید داشت.
  • نور ثابت را می‌توانید پیش از عکاسی مشاهده کنید. برخلاف فلاش که دقیقا با فشردن دکمه‌‌ی مخصوص روی دوربین به تولید نور می‌انجامد، منبع نوری ثابت به شما اجازه می‌دهد نحوه‌ی تابش نور را کاملا ببینید. هنگام استفاده از فلاش ممکن است چندین مرتبه فرایند عکاسی را تکرار کنید و باز هم نتیجه‌ی خوبی نگیرید. چرا که پس از ثبت عکس ممکن است به عدم کیفیت نور پی ببرید.برای خرید فلات های رو دوربینی به سایت فروشگاه فوکوس نگار مراجعه نمایید.
    • آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

      ارسال فوری کالا به سراسر ایران

      تلفن تماس: 33945890-021

      تلفن تماس: 33943165-021

      پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

      پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

      پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

     

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()