لاستیک دولتی

لاستیک دولتی از سری خدمات و امتیازاتی است، که برای مالکان خودرو در نظر گرفته شده است، که سالانه می توانند در تعداد 4 حلقه تایر را در برند های داخلی مانند لاستیک بارز، دنا، کویر تایر، ایران تایر و غیره ثبت نام کرده، و با نرخ دولتی خریداری نمایند. کیفیت، دوام، متریال مصرفی، قدرت چسبندگی و غیره از مهترین معیار های خرید انواع لاستیک می باشند، که به تناسب بالارفتن سطح کیفیت و ایمنی قیمت تایر ها هم بالاتر می رود. لاستیک ها از مهمترین بخش های سیستم انتقال قدرت خودرو ها می باشند، که درصورت استفاده از برند های بی کیفیت و چینی ممکن است به دیگر بخش های این سیستم هم آسیب وارد نمایند، به همین دلیل است که به رانندگان توصیه می شود قبل از حرکت تایر های خود را از نظر فرسودگی و تنظیم باد بررسی نمایید تا از بروز حوادث احتمای جلوگیری شود.  متقاضیان خرید لاستیک دولتی می توانند با مراجعه به وب سایت نمایندگی های کمپانی های داخلی و ثبت نام انواع تایر متناسب با خودرو خود را به نرخ دولتی انجام دهند.

مهمترین اطلاعاتی که کاربران در هنگام ثبت نام لاستیک دولتی به آن احتیاج دارند می توان به مدارک شناسایی خودرو، مالک، ابعاد و مشخصات فنی تایر ها اشاره کرد، علاوه بر آن اطلاعاتی از قبیل حداکثر بار محاز، حداکثر سرعت، مقاومت حرارتی، ترکیبات سازنده و نوع تایر را هم می توان با یک نگاه اجمالی به بدنه تایر ها مشاهده کرد. تایر ها بر اساس نوع و تکنولوژی ساخت در دو دسته ی کلی رادیال و بایاس قرار می گیرند، که تایر های رادیال به دلیل استفاده از آلیاژهای سیمی به جای رشته های نخی از دوام و استحکام بالاتری برخوردار هستند و نسبت به دیگر تایرها افزایش 60 درصدی بهره وردی دارند، به همین دلیل قیمت لاستیک های دولتی در نوع رادیال نسبت به دیگر تایر ها اختلاف قیمت دارد.

فروش لاستیک دولتی در برند های معتبر داخلی توسط کارگزان و عاملین فروش نمایندگی ها انجام می شود که از معتبر ترین آن ها می توان به فروشگاه آنلاین یوزپلنگ اشاره کرد.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()