لاستیک بارز

لاستیک بارز سالهاست که بالاترین میزان فروش و محبوبیت را در بازار های داخلی و بخشی از بازار های خارجی از آن خود کرده است، این تجهیزات مصرفی از مهمترین قطعات سیستم انتقال قدرت خودرو می باشند، که در صورت خرابی و فرسودگی برای حفظ ایمنی خودرو و سرنشینان باید  به سرعت تعویض شوند، اهمیت این تجهیزات در حدی است که استفاده از انواع تایرهای یدکی در خودرو ها از جمله موارد مهم و ضروری در حین رانندگی می باشد. شرکت صنایع بارز از اولین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده انواع تایرهای بایاس و رادیال در سایز های مختلف و برای انواع ماشین آلات سواری، سبک، سنگین، کشاورزی و راهداری می باشد. کیفیت محصولات این کمپانی از لحاظ سبکی، نرمی، میزان چسبندگی و دوام بسیار مناسب است و به همین دلیل مورد توجه و اعتماد شرکت های بزرگ خودرو سازی داخلی قرار گرفته است، و می توان گفت با توجه به موارد ذکر شده و دوام  این تایرها قیمت انواع لاستیک بارز برای مشتریان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

برای خرید انواع لاستیک بارز باید به خصوصیات فیزیکی و فنی آن توجه نمود که مانند دیگر تایرها برروی بدنه آن ها هک شده است و شامل اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، ابعاد و اندازه تایر، نوع تایر، حداقل بار مجاز و حداکثر سرعت آن می باشد، و به خریداران اطلاعات لازم را در خصوص نگهداری از این تایر ها می دهد.  تمامی لاستیک های رادیال و سیمی این کمپانی معتبر مطابق با استاندارد های روز اروپا و تکنولوژی کنتینتال آلمان می باشد، که میزان استحکام و مقاومت این تایرها را نسبت به تایرهای نسل پیش بین 40 تا 60 درصد افزایش داده است، و سبب شده خرید انواع لاستیک بارز در نوع رادیال نسبت به دیگر تایرها با تقاضای چشمگیری مواجه شود.

شرکت یوزپلنگ از معتبرترین مراکز فروش لاستیک بارز می باشد، که امکان خرید و فروش آنلاین و دسترسی و انتخاب تمامی محصولات را برای مشتریان خود با ارزان ترین قیمت فراهم کرده است، و با مراجعه به آدرس الکترونیک آن می توان انواع تایر را به صورت مجازی سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفت.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()