کویر تایر

در صنعت لاستیک سازی برند کویر تایر یکی از معتبرترین و نام آشنا ترین برندهای داخلی می باشد، که با بیش از سه دهه تلاش و فعالیت مسمتمر در این صنعت توانسته جایگاه بسیار ارزشمندی را کسب کند و به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع لاستیک از نوع رادیال سیمی به متقاضیان خرید انواع لاستیک کویر تایر خدمات خود را عرضه نماید. استفاده از بهترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای روز دنیا و بررسی کیفیت انواع تایرها در آزمایشگاه های مدرن کنترل کیفیت تایید می شوند و  در نهایت به دست مصرف کنندگان این محصولات می رسند. سایز و ابعاد تایر، کیفیت تولید، متریال به کار رفته در آن، تاریخ تولید، حداکثر سرعت مجاز، مقاومت حرارتی و میزان تحمل بار از جمله مشخصاتی می باشند که بر روی انواع تولیدات کویر تایر درج می شوند، که به انتخای تایر و نگهداری از آن کمک بسیار بزرگی می کند.

این شرکت داخلی معتبر سالهاست که با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا در حال تولید انواع تایر های باکیفیت و دوام می باشند، که از نمونه های آن می توان به تایرهای بایاس تیوبلس، رادیال سیمی و تایر سبز اشاره کرد، که مخاطرات زیست محیطی را به شدت کاهش می دهد، و به سلامت افراد جامعه کمک بسیار زیادی می کند. در ابتدا انحصار تولید انواع تایرهای رادیال در اختیار کشور های خارجی بود و این محصولات در گروه محصولات وارداتی قرار داشت، که و با تجهیز صنایع کویر تایر به تولید این تایرها قیمت انواع لاستیک کویر تایر در مقایسه با دیگر برندهای خارجی به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد و توانست بازار فروش این محصولات را نیز در دست خود بگیرید.

فروش انواع لاستیک کویر تایر در نمایندگی معتبر یوزپلنگ با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و تضمین کیفیت و اصالت کالا انجام می شود، و متقاضیان خرید این محصولات می توانند سفارشات خود را به صورت مجازی ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()