رینگ اسپرت

رینگ ها همواره به دلیل محافظت از چرخ ها و کمک به فرمان پذیری و هدایت خودرو ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و شرکت های خودرو سازی در استفاده از بهترین متریال برای دوام و استحکام آن ها استفاده می کنند. انواع رینگ اسپرت از جدیدترین رینگ هایی می باشد، که در سالهای اخیر به بازار لوازم یدکی خودرو ها وارد شده است، که عموما ارتفاع کمی دارند و برای چرخ های عریض و پهن مورد استفاده قرار می گیرند، و جلوه ای بسیار شکسیل و زیبا به خودرو ها می بخشند. غالبا در ساخت و تولید رینگ ها از آلیاژهای فولادی استفاده می شود، اما استفاده از دیگر فلزاتی از قبیل آلومینیوم، الیاف کربن و منیزیوم  نیز به بازار آمده اند، که کیفیت، دوام، سبکی و مقاومت بسیار بالایی دارند، و نسبت به دیگر رینگ ها قیمت گران تری نیز دارند. قیمت انواع رینگ اسپرت بسته به نوع متریال مصرفی شرکت سازنده و  کیفیت طراحی و پیاده سازی آن متفاوت است.

افزایش فرمان پذیری بهتر، بالارفتن قدرت مانور، زیبایی بخشیدن به اتومبیل و کاهش خط ترمز از مهمترین دلایل استفاده از انواع رینگ اسپرت می باشد، این رینگ ها به دلیل اینکه اندازه ای بزرگ تر از سایز لاستیک دارند، سبب استهلاک رساندن به دیگر بخش های جلوبندی، سیستم تعلیق، تایر ها و افزایش میزان سوخت خودرو ها می شود. متقاضیان خرید رینگ اسپرت می توانند متناسب با نوع خودروها و سایز تایر ها رینگ مورد نظر خود را تهیه نمایند.  رینگ اسپرت بر اساس کیفیت و فناوری تولید در انواع یک تکه و چند تکه طراحی، ریخته گری و ماشین کاری می شوند، و اگر تحت نشان معروفی هم ساخته شوند، تفاوتی بین آن ها وجود ندارد.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش انواع رینگ می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیک آن می توان انواع رینگ اسپرت را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()